Obserwatorzy bloga

czwartek, 10 października 2013

Balsamy Sensitive Eco Style - Recenzja.

Miesiąc temu otrzymałam dwa produkty do przetestowania w ramach współpracy z firmą Farmona.
Są to dwa balsamy:

- nawilżająco – wygładzający,
- odżywczo – regenerujący.

Ze względu na to, że obydwa balsamy mają bardzo podobne działanie, przygotowałam dziś dla Was ich wspólną recenzję ;)

Farmona sensitive eco style balsam do ciała nawilżająco - wygładzający

Od Producenta :
  • Balsam do ciała nawilżająco - wygładzający opracowano do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie bardzo suchej i szorstkiej. Bogata formuła intensywnie i długotrwale nawilża, idealnie wygładza oraz poprawia elastyczność skóry. Lekka konsystencja sprawia, że balsam bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Dodatkowo przyjemny, delikatny zapach zwiększa uczucie komfortu.
  • Kwiat lotosu– wygładza i ujędrnia skórę oraz zapobiega jej wysuszeniu.
  • Kwas hialuronowy – zapewnia silne, natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie oraz sprawia, że skóra staje się sprężysta i aksamitnie gładka.
  • Proteiny jedwabiu – tworzą na skórze film ochronny zatrzymujący wilgoć oraz doskonale wygładzają, zmniejszając szorstkość naskórka.
  • Inutec – naturalny prebiotyk, łagodzi i koi podrażnienia oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.



Farmona sensitive eco style balsam do ciała odżywczo - regenerujący

Od Producenta :
  • Balsam do ciała odżywczo - regenerujący opracowano do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie przesuszonej i podrażnionej. Bogata formuła dogłębnie odżywia i regeneruje skórę, niweluje uczucie ściągnięcia i łagodzi podrażnienia. Kremowa konsystencja sprawia, że balsam bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Dodatkowo przyjemny, delikatny zapach zwiększa uczucie komfortu.
  • Mleczko owsiane – doskonale odżywia i regeneruje skórę, opóźniając procesy jej starzenia.
  • Olej ryżowy – delikatnie natłuszcza, głęboko odżywia oraz zmiękcza i wygładza skórę.
  • Ceramidy – zapobiegają odwodnieniu i przesuszeniu naskórka.
  • Inutec – naturalny prebiotyk, łagodzi i koi podrażnienia oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.



Moja Opinia :

Balsamy znajdują się w plastikowej butelce. Są one zamykane na "klik". 
Zamknięcie czasem się zacina. 
Obydwa balsamy mają dość rzadką konsystencję. 
Łatwo się rozprowadzają i bardzo szybko wchłaniają się w skórę, nie pozostawiając żadnej tłustej warstwy. 
Mają ładne, delikatne zapachy, które niestety nie utrzymują się długo. 
Obydwa balsamy dobrze nawilżyły moją skórę. Sprawiły, że stała się ona idealnie gładka, miękka i bardzo przyjemna w dotyku. 
Nie spowodowały żadnych podrażnień. 
Pomimo rzadkiej konsystencji i częstego używania balsamy wolno się kończą, więc są wydajne. 
Bardzo polubiłam obydwa balsamy. Polecam ;)

21 komentarzy:

  1. Looking at the first one i feel it smells very good.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze ale wart zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pierwszy,ale ciągle mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tygodniu jeszcze tez zabieram się za recenzję drugiego balsamiku Farmony, a ten odżywczo-regenerujący zrobił na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale są na mojej jesiennej wishliscie, także pewnie niedługo się to zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zam tego balsamu :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe balsamy :-)
    Dobrze wiedzieć, że są skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko zejdę z zapasów to biegnę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe balsamy,nie trafiłam jeszzce na nie ale na zimę trzeba pomyśleć o zapasach;P zapraszam do obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o nich same pochlebne recenzje. :) To chyba znak że pora je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy, nie miałam tych balsamów

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj nie miałam,ale jakoś rzadka konsystencja mnie odrzuca...ale fajnie,że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sie skuszę ;)
    zapraszam :)
    http://marionettka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)