Obserwatorzy bloga

niedziela, 13 października 2013

Baza pod lakier Sally Hansen - Opinia ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z drogerią internetową eZebra. Jest to baza pod lakier Insta-Grip ase Coat Sally Hansen ;)


Od Producenta :

Szybkoschnąca baza pod lakier do paznokci
  • Baza pod lakier
  • Szybko schnie!
  • Wygładza paznokcie
Sally Hansen Insta-Grip Base Coat. Teraz Twoje paznokcie po malowaniu mogą wyglądać jeszcze ładniej i perfekcyjniej. Wystarczy, że pod lakier nałożysz odpowiednią bazę jaką oferuje Sally Hansen. Baza Insta-Grip Base Coat wygładza Twoje paznokcie, pielęgnuje je. Wyrównuje krawędzie paznokcia, dzięki czemu wygląda on subtelnie i delikatnie. Poza tym zapobiega łuszczeniu się lakieru oraz przedłuża trwałość manicure.
Poznaj szybkie działaanie preparatu- Baza to szybkoschnąca formuła, która wysycha już po 30 sekundach. Dzięki temu możesz szybko uzyskać efekt wygładzonych, wyrównanych paznokci!
Swoje wspaniałe działanie preparat zawdzięcza formule wzbogaconej o wapń. Natomiast ekstrakty z granatu nawilżają płytkę paznokcia. Dzięki temu Twoje paznokcie nie tylko wyglądają efektownie ale też są poddane pielęgnacji.



Moja Opinia : 

Do tej pory nie miałam okazji używać żadnej bazy pod lakier do paznokci. Pierwszy raz spotkałam się z produktem tego typu. Baza ma bezbarwny kolor. Jej konsystencja jest bardzo rzadka. Szeroki, wygodny pędzelek sprawia, że baza bardzo dobrze się rozprowadza. Wysycha błyskawicznie, bo już w niecałą minutę. Po zastosowaniu płytka paznokci jest bardziej wyrównana, a po częstszym używaniu paznokcie stały się dużo twardsze i mniej się łamią. Jeżeli chodzi o przedłużenie trwałości lakieru, to nie zauważyłam żadnej różnicy. Mimo nałożenia bazy, lakier wciąż się łuszczy. Wadą produktu jest to, że podkreśla przebarwienia i żółknięcie paznokci. Pomimo tego defektu jestem zadowolona z tej bazy. Głównie przekonało mnie do niej jej pielęgnacyjne działanie ;)

14 komentarzy:

  1. widziałam je kiedyś na allegro i zastanawiałam się wtedy czy się nie skusić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnej bazy :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo chyba wypróbuję. :) Bo mnie właśnie ostatnio zbyt często łamią się paznokcie. :(
    A kilka dni temu miałam z jednym niezły alarm. ; o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako bazy używam odżywki z Eveline 8 w 1 :) Sprawdza się świetnie!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy jeszcze żadnej bazy, ale chyba się będę musiała w końcu skusić :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)