Obserwatorzy bloga

niedziela, 27 października 2013

Cień do powiek Astor - Opinia ;)

Dzisiaj przygotowałam dla recenzję ostatniego produktu, otrzymanego w ramach współpracy z drogerią Ezebra. Jest to Cień do powiek Astor Couture Mono o odcieniu "Chocolate" ;)


Od Producenta :

Niezwykła, modna kolekcja kolorów, utrzymująca się na Twoich oczach przez cały dzień. Duży wybór odcieni, od matowych, do perłowych, zaprojektowany, by cieszyć każde oko i dopasować się do indywidualnego stylu. Ekstrakt z liści aloesu wygładza i nawilża skórę, a odbijająca światło mika rozświetla okolice oka. Do 9 godzin luksusowego połysku!


Moja Opinia :

Cień ma trochę słabą pigmentację. Kolor na powiece jest mniej intensywny niż w opakowaniu, jednak mi to nie przeszkadza, gdyż byłby on dla mnie zbyt ciemny. Aby uzyskać pożądany efekt, należy nałożyć dwie, trzy warstwy. Cień est trwały i długo się utrzymuje. Dobrze się nakłada i rozciera. Podczas nakładania nie obsypuje się, ani nie brudzi opakowania. Ma drobinki, które delikatnie połyskują na powiece.  Kolejnym plusem kosmetyku jest to, że dołączono również pędzelek. Podsumowując jest zadowolona z tego cienia do powiek ;)

27 komentarzy:

  1. Najważniejsze dla mnie, żeby cień się długo utrzymywał, a skoro twierdzisz, że jest z tym ok, to ja chętnie się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ma słabą pigmentację. :(
    Bo kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie znam na tych rzeczach, ale ładny kolor ma ten cień ;D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłaś udział w akcji na moim blogu - obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie te cienie są ok, no i ceny na allegro fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki - takie trochę jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, ale dla mnie trochę za ciemny :)

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystam z cieni, ale ten ma bardzo fajny kolor ;)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że słabo napigmentowany.. Ale za to kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kolorek mi się podoba :) W sumie ja to nie lubię mocnych cieni. Z rimmelą są gorszę mam jedne to w ogóle nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. W tych odcieniach mniej napigmentowane są fajne (dla mnie), bo makijaż jest wtedy bardziej naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ten cień, tylko, że szary:) faktycznie pigmentacja słaba, ale mój dość ładnie sie błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek, jesli mozesz to kliknij w linki sheniside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice color. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładny odcień, lubię brązy na powiekach. A próbowałaś cień nałożyć na bazę?

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nn :)
    Czekam na nową notke.
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)