Obserwatorzy bloga

środa, 23 października 2013

Double Cover Podkład kryjąco - matujący Eveline ;)

Dziś opiszę pierwszy produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline. Jest to Podkład kryjąco - matujący Double Cover ;)


Od Producenta :
Profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty maskuje niedoskonałości skóry, takie jak trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz perfekcyjnie wygładzają cerę.

- Technologia Ever Mat™ skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry.
- Exclusive Bio Complex™ upiększa i pielęgnuje cerę.
- Kwas hialuronowy wyrównuje drobne zmarszczki, zapewnia optymalny poziom nawilżenia.
- Kolagen i elastyna wygładzają skórę.
- Koktajl witamin A, E, F odżywia oraz regeneruje.
Przeciwutleniacze oraz filtr SPF 10 chronią przed promieniowaniem UV.
Do cery normalnej,tłustej i mieszanej.



Moja Opinia :

Na wstępie muszę przyznać, że bardzo polubiłam ten podkład. Moim zdaniem spełnił swoją główną rolę, a ma jeszcze inne zalety. Wybrałam odcień beżowy. Produkt jest jasny i ma dość rzadką konsystencję, co być może widać na zdjęciu nr 2. Natomiast na zdjęciu nr 3 widać efekt po użyciu podkładu. Sądzę, że chyba nie trzeba wyjaśniać które ujęcie części twarzy jest bez zastosowania produktu, a które po :) Krycie jest dla mnie wystarczające. Dobrze radzi sobie z bliznami po trądziku oraz różowymi policzkami. Fajnie matowi oraz wygładza skórę. Dość długo się utrzymuje - nawet przy dużym wysiłku nie spływa z twarzy, co jest dla mnie bardzo ważne. Dodatkowym atutem jest delikatny zapach, który bardzo mi się podoba. Jedynym minusem może być to, że trochę zapycha pory, gdyż czasem na mojej twarzy pojawiali się "nieprzyjaciele", jednak jestem w stanie mu to wybaczyć ;)

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Czytałam niedawno inną dziewczynę i dziewczyna pisała że po chwili od aplikacji robi się pomarańczowy. Może zależy to od cery.

      Usuń
    2. Bardzo prawdopodobne, że zależy to od skóry ;)

      Usuń
  2. Oo ciekawa recenzja, bardzo byłam ciekawa tego produktu :) Niepokoją mnie trochę te drobne niespodziewanki na skórze.. ciekawe czy podkład mógł mieć z tym coś wspólnego.. :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pojawiają się niespodzianki bo krycie ma naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. i like how it looks on you.. :)
    dont forget to enter my Mignon Mignon singlasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kupić ale nie mogłam sprawdzić koloru więc nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje recenzje są krótkie, zwięzłe i na temat !

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie się prezentuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię podkładów eveline ;p złe doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt. Nie miałam jeszcze podkładów od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, właśnie poszukuję i może to właśnie ten :)
    ______________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że jesteś zadowolona!
    Ciekawiłby mjie jeszcze tylko skład :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, ale u mnie trochę za słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie kosmetyki tej firmy niestety nie odpowiadają, ale myślę, że jest to zależne od skóry, z którą mam problemy i nie wszystko mi odpowiada, ale ważne, że u Ciebie się sprawdza! Pozdrawiam

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem słabo kryje.. u ciebie to wygląda ok, ale testowałam na sobie i mówię mu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda, ale nie miałam tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie się prezentuję, rozejrzę się za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super :):)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Eveline, nie tylko jeśli chodzi o podkłady

    OdpowiedzUsuń
  19. moja koleżanka go miała i była srednio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli ma skłonności do zapychania to nie jest to produkt dla mnie - nieprzyjaciele zaatakowaliby mnie z zdwojoną siłą, taki urok mojej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jednak efekt jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie miałam, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)