Obserwatorzy bloga

czwartek, 17 października 2013

Dwie przesyłki - współpraca i kampania ;)

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Equilibra. Wczoraj otrzymałam przesyłkę w której oprócz ulotek i broszur znajdowały się :

- Olejek nabłyszczający do włosów Tricologica,
- 2 próbki nawilżającej odżywki zwiększającej objętość włosów.
 

 Natomiast dzisiaj kurier dostarczył mi kolejną paczkę. Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie Rekomenduj.to
Po wypełnieniu kilku, bądź kilkunastu ankiet otrzymałam powiadomienie, że wezmę udział w kampanii, polegającej na testowaniu suplementu diety Jeliton. Informację tą otrzymałam we wtorek, a przesyłka dotarła do mnie po dwóch dniach, czyli dzisiaj. Byłam bardzo zaskoczona, gdyż spodziewałam się jednego produktu, a tymczasem w paczce, oprócz materiałów zapoznających mnie z testowanym produktem znajdowały się cztery opakowania Jelitonu ;)


41 komentarzy:

  1. ja również nawiązałam współprace z ta firma i czekam na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy:) nie znam marki, ale z chęcią poczytam, jak jej produkty się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D
    Moim włosom przydałoby się coś do zwiększenia objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje:) No i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także dostałam się do tej kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także czekam na przesyłkę od Equilibra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, z Equilibra dostałam taki sam zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Ja właśnie czekam na przesyłkę od Equilibra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super. od dawna interesują mnie kosmetyki Equlibry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile czekałaś na informację, że zakwalifikowałaś się do testu Jelitonu od czasu wypełnienia ankiety z adresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dobrze pamiętam, to informację otrzymałam kilka miesięcy później..

      Usuń
  13. wiesz co na rekomenduj.to po wypełnieniu ankiet dostałam e-maila z info że się załapałam, jakoś szybko, sprawdzaj swoje konto na rekomenduj.to, może już ci napisali co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  14. cały czas mam "przetwarzanie zgłoszenia", ale dopiero wczoraj wysłałam oświadczenie o danych wrażliwych, może na to czekają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, aby czekali na oświadczenie, ponieważ ja nawet go nie wysłałam :)

      Usuń
  15. Ale fajnie, szkoda że wcześniej nie słyszałam o takich stronach -już się rejestruje na rekomenduj.to

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)