Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 14 października 2013

Glinka zielona - Opinia ;)

Po nawiązaniu współpracy ze sklepem Kosmetyczna Glinka otrzymałam do przetestowania zieloną glinkę kosmetyczną. 
Dzisiaj przedstawię Wam moją opinię na jej temat ;)


Od Producenta :

Naturalna glinka kosmetyczna zielona MedikoMed w proszku,
 do samodzielnego przygotowania maseczek.
Przeznaczona jest dla skóry tłustej i mieszanej twarzy oraz głowy, gdyż skutecznie
oczyszcza skórę, zwęża pory, stymuluje procesy wymiany w komórkach skóry. 
Zawiera srebro, które jest naturalną domieszką surowca.



 
Moja Opinia :

Glinka ma zielony kolor i jest bezzapachowa - przynajmniej ja nie wyczułam żadnego zapachu. Używałam jej nakładając ją na skórę twarzy. Łatwo się nakłada, a po dwudziestu minutach dobrze się zmywa. Daje przyjemne uczucie ściągnięcia. Po zastosowaniu skóra jest idealnie gładka, miękka i oczyszczona. Glinka delikatnie zmatowiła moją twarz. Zauważyłam również, że pory się zwężyły, a różne wypryski i krostki szybciej się goją. Zapewne jest to spowodowane wysuszającym działaniem glinki. Z tego powodu nie stosowałam jej zbyt często. Nie mam się do czego przyczepić. Polecam ;)  

23 komentarze:

  1. Strasznie dziwnie wygląda:D Fajny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd nie zachęca :D dobrze, że skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. konkretnie tej nie mam ale glinki bardzo lubię i też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielonej glinki nie stosowałam. Ostatnio lubię białą.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląd nie zachęca :(

    u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  6. błotko na twarzy też czasem fajne może być;D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy, jeszcze nie miałam żadnej glinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Glinki są niemal wszędzie zachwalane, a ja jeszcze nigdy się nie skusiłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konsystencja i wygląd to mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe rzeczy tu piszesz więc obserwuję !
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię maski z glinką,ale już to zasychanie na twarzy jest mało przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam złe doświadczenia z tego typu produktami dlatego trzymam się od nich z daleka. Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio wszyscy sobie chwalą te glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiesznie wygląda ale Twoja opinia zachęcająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda strasznie:D ale moze byc skuteczne:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa glinka, ale wygląd mało zachęcający ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. też dostałam zieloną glinkę, muszę ją wypróbować na dniach :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)