Obserwatorzy bloga

wtorek, 29 października 2013

Maseczki Efektima - Recenzja ;)

Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Efektima otrzymałam do przetestowania dwie maseczki :

- Maseczka Glinkowa oczyszczająca,
- Maseczka Doskonale nawilżająca.

Dziś przygotowałam dla Was zbiorczą recenzję tych oto produktów ;)


Od Producenta :

MASECZKA GLINKOWA OCZYSZCZAJĄCA :

Nowoczesna, szybko działająca maseczka. Zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Zastosowane składniki aktywne sprawiają, że skutecznie oczyszcza , usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości na skórze. Koi i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo maseczka wzbogacona została w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji. Efektem zabiegu jest odświeżona, pełna naturalnego blasku skóra. Pory zostają doskonale oczyszczone, a skóra odpowiednio przygotowana do przyjęcia nowych cennych składników. 

MASECZKA DOSKONALE NAWILŻAJĄCA :

 Zdecydowanie poprawia stan nawilżenia skóry i sprawia, że cera jest gładka oraz sprężysta. Zawiera specjalny kompleks nawilżający, przez co natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia, chroni skórę przed utratą wody oraz poprawia jej spoistość. Wzbogacona w wyciąg z ananasa i mango wzmacnia naczynia krwionośne, wygładza skórę i sprzyja jej regeneracji. Efektem zabiegu jest doskonale nawilżona , pełna blasku skóra oraz widoczna poprawa jej elastyczności. Cera odzyskuje uczucie komfortu i świeżości.


Moja Opinia :

Obydwie maseczki starczyły mi na dwa użycia. Mają bardzo ładne zapachy i dobrą konsystencję. Piętnaście minut czasu wystarczy, aby zaschły. Niestety trochę źle się je zmywa. Nie zauważyłam żadnego nawilżenia, ani dogłębnego oczyszczenia skóry. Nie odnotowałam również wygładzenia, a niedoskonałości na skórze wciąż się pojawiały. Możliwe że po częstszym stosowaniu zauważyłabym znaczną różnicę, a maseczki okazałyby się bardziej skuteczne. Plusem jest dla mnie uczucie świeżości, wraz z towarzyszącym mu wciąż zapachem, które zostawia na skórze po zmyciu maseczek. Zauważyłam także, że po zastosowaniu skóra jest bardziej sprężysta, miękka, matowa i mniej się błyszczy. Maseczki te nie zachwyciły mnie, ale również nie zniechęciły do siebie. Radzę Wam samemu je wypróbować ;)

22 komentarze:

  1. ciekawe, na pewno kiedyś spróbuję na własnej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą nawilżającą,ale średnio się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że trochę źle się je zmywa, ale to nic ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka oczyszczająca to jakiś koszmarek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś przy okazji kupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem ich jakby się u mnie sprawdziły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review!! Very interesting!

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych maseczek, ale słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie posty :) strasznie inspirują :) czekam na więcej, buźka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam testować przerózne maseczki! Na tą może tez się skusze

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ zapraszam do siebie dopiero zaczynam i z cieszyłabym się gdybyś zajrzała

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie zauważyłaś nawilżenia, bo tego od maseczki najbardziej oczekuję. Raczej się nie skuszę ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)