Obserwatorzy bloga

środa, 2 października 2013

Maska do włosów Pilomax Regeneracja krok 2. ;)

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Pilomax. Jest to maska do włosów farbowanych ciemnych Regeneracja krok 2. ;)


Od Producenta :

 Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory, krok 2. w Kuracji Regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.


Moja Opinia :

 Znajduje się ona w plastikowej tubce. Ma ciemne zabarwienie i dość gęstą konsystencję. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że moje włosy stały się bardziej miękkie i jedwabiście gładkie w dotyku. Dużo lepiej się układały. Zmniejszyła się również ilość rozdwojonych końcówek, a same włosy zrobiły się mocniejsze oraz mniej się łamały. Zapewne dzięki działaniu kawy i henny ich kolor pociemniał o pewien ton. 
Bardzo polubiłam tę maskę. Korzystnie wpłynęła ona na stan moich włosów ;)

28 komentarzy:

  1. maska prezentuje się ciekawie ale chyba nie dla mnie bo mam blond włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam ja :)

    http://wiolka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna maska ;)
    Z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wersję dla blondynek ;)
    Mam nadzieję, że i u mnie tak dobrze się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba wypróbować:)

    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. może kupię, gdy skończę aktualną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam farbowanych włosów ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska idealna dla mnie, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like a nice product..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na ciemne kolory to dla mnie by była ok. :)
    Hahahahahah trochę mnie śmieszy to drugie zdjecie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. no muszę ją wypróbować :) fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Testowałam też ta maseczkę i jest bardzo dobra!

    Zapraszam do zabawy:
    http://aneczka84.blogspot.com/2013/10/co-zrobisz-z-wygranym-1-mln-zotych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się niestety nie udaje nawiązać współpracy z Pilomax

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ją lubię :) Miałaś maskę Pilomax w odkręcanym słoiczku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją i niedługo na blogu powinna pojawić się jej recenzja ;)

      Usuń
  16. a ja mam fioletowe wlosy więc też nie dla mnie ;d

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie bardzo lubię maski tej firmy, jednak tej jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała wypróbować, bo tej maski jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. myslę,że się na nią skuszę.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie ją wypróbuję. Co prawda nie mam farbowanych włosów ale chciałabym je naturalnie troszkę przyciemnić więc myślę, że ta maska by mi w tym pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie sie zapowiada, może sama się skuszę na taką maskę...

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)