Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 21 października 2013

Maska regenerująca Henna Wax - Opinia ;)


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję Maski regenerującej włosy Henna Wax, którą otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Pilomax ;)


Od Producenta :

HENNA WAX regenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych
z ekstraktem z henny i zielonej herbaty.
Maska do włosów ciemnych, zniszczonych, matowych i suchych, wypadających. Wzmacnia osłabione włosy, zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę włosową, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwiększa sprężystość włosów, nadaje im moc i blask. 
Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów.



Moja Opinia :

Maska znajduje się w plastikowym "słoiczku". Ma dobrą konsystencję. Nie jest zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Nie spływa z ręki, ani włosów. Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Niestety nie potrafię go do niczego porównać. Z reguły trzymałam ją na włosach ok. 15 minut. Po zastosowaniu włosy były miękkie, gładkie i bardzo dobrze się rozczesywały. Na drugi dzień również nie miałam problemu z uczesaniem i ułożeniem fryzury. Po kilkukrotnym użyciu zauważyłam, że moje włosy odzyskały swój blask, stały się sypkie i mniej zniszczone, a więc zregenerowane. Maska spełniła swoje główne zadanie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

28 komentarzy:

  1. ja chciałam sobie kupić do włosów jasnych,ale nigdzie nie mogę znaleźć;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przetestować to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ją i była świetna jako baza do półproduktów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam właśnie do włosów jasnych- a mam ciemne- i nie używam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam maski tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam wypróbować, ale boję się, że przyciemni moje czerwone włosy :D za to do włosów jasnych też w ogóle nie pasuje do mojego koloru ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pilomax ma sporo dobrych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ta maska może obciążać cienkie włosy?
    Czy pachnie intensywnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby obciążała cienkie włosy :) Zapach jest delikatny ;)

      Usuń
  9. Nie uzywam takih masek, jedynie odzywki gliss kur ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta marka jest nam nieznana, ale kusi nas wiele Ich produktow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, ale wolę biovax bo lepiej pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no :D
    Zazdroszczę popularności, naprawdę świetny blog! ;)
    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chodzi za mną ta maska już długo.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam, ale nie zrobiła na mnie większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te maseczki dzięki nim moje wlosy zaczęły rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś szampon z tej firmy - jedna wielka pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś którąś z tych maseczek, ale niestety na moich włosach nie sprawdziła się :( Włosy były po niej badylowate, przesuszone i pozbawione blasku..szyyywne :) No ale każdy ma inne włosy, chyba jeszcze nie wynaleziono kosmetyku dobrego bezwzględnie dla wszystkich :))
    OBSERWUJĘ :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym ją przetestowała, kiedyś tą firmę polecała mi fryzjerka więc to chyba jednak o czymś świadczy :) Może jak skoncze obecną maskę to skuszę się na Waxa

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam sobie ją we wtorek więc zdążyłam użyć tylko raz.: )
    Ciekawe czy u mnie się sprawdzi.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. tyle już pozytywów o niej słyszałam.. w końcu i ja muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)