Obserwatorzy bloga

piątek, 4 października 2013

Maszynka elektryczna od FiiGirl - Recenzja ;)

 

Ten post poświęcony będzie ostatniemu produktowi, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem FiiGirl. Jest to elektryczna maszynka do golenia ;)



Od Producenta (j. ang.) : 

 * 8-hour charge time * Head: alternating 1-cutter * Type: RSCW-2020 * Operation time: 30 minutes (fully charged) * No washing of unit * Power: charging type * Voltage: (220 V)
* Size: 10.7x5.3x2cm

Package contains:
* Shaver x 1
* Spare parts box x 1



Moja Opinia :

Moim zdaniem maszynka ma bardzo ładny, elegancki design. Jest łatwa w obsłudze. W opakowaniu znajdują się także wymienne części. Można ją łatwo naładować, jednak niezbędna jest specjalna wtyczka. Co do samego działania to jestem średnio zadowolona. Na początku na skórze pojawiły się nawet podrażnienia. Golenie zajmuje trochę więcej czasu niż depilacja jednorazową maszynką do golenia, a efekty są praktycznie takie same. Włoski nie są wyrywane, lecz "przycinane". Odrastają również dość szybko. Niestety nie polecam...

26 komentarzy:

  1. Za dużo zabawy z goleniem w tym wypadku jak dla mnei :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie depilator to wyzwanie.;c ja też używam jednorazowek ale często się zacinam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Its gold and nice.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że zdobędzie lepszą ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobną z Rossmanna, ale była beznadziejna. Użyłam jej chyba dwa razy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka elegancka maszynka ;)
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę jednorazowe maszynki lub depilator :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie,szkoda, ze się nie sprawdza. Ja mam z Philipsa, z końcówką wymienną na depilator, jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam elektryczną golarkę, ale Braun, jest dużo szybsza i wygodniejsza, niż jednorazówka.
    Ta golarka FiiGirl jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wolę depilator niż golarkę :)

    Zapraszam do siebie - bardzo dużo o rzeczach ZA DARMO z internetu.
    probkowo.blogspot.com

    +obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę jednorazówki jednak, z takimi miałam dużo kłopotów..

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mogę używać takich maszynek ze względu na wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta maszynka :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wolę depilator :)

    co do wyglądu maszynki..jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to taki średniaczek, ja od lat jakoś tak przyzwyczaiłam się do jednorazówek

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post i recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  17. jednak wolę jednorazową maszynkę, za dużo zachodu widzę..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jednak wolę tradycyjne depilowanie..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To widzę, że żadna rewelka :).
    Wolę depilatory które wyrywają włoski. Niby później one wrastają siew skórę (bzdura moim zdaniem) albo pojawiają się zaczerwienienia.. Hmm no cóż jak dla mnie depilator jest fantastyczny zwłaszcza na wakacje. :) Włoski wyrwane odrastają wolniej ale się nie wrastają. Zaczerwienienia muszą być bo w końcu wyrywa nam włosy. :D Ale nie utrzymują się one dłużej i najlepiej nogi potraktować balsamem po ok 2 godzinkach od depilacji. :) Ja polecam depilatory klasyczne firmy BRAUN.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda, szkoda, że się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)