Obserwatorzy bloga

sobota, 19 października 2013

Maybelline Superstay Pomadka + Balsam ;)




W ramach współpracy z drogerią internetową Ezebra otrzymałam również Supertrwałą Pomadkę i Balsam 2w1 Maybelline Superstay ;)


Od Producenta :

Superstay Lipcolor to niezwykle trwała pomadka.
Utrzymuje sie do 16 godzin.
Z jednej strony kolorowa pomadka w płynnej formie, która po chwili utrwala się na ustach, z drugiej strony balsam w sztyfcie.



Moja Opinia :

Sposób użycia pomadki jest następujący : najpierw należy nałożyć na usta kolorową pomadkę, a następnie balsam. Gdy zrobi się to w innej kolejności usta wyglądają nieestetycznie i kleją się. Pomadka ma bardzo ładny zapach i bardzo intensywny kolor. Na ustach wygląda tak samo jak w opakowaniu. Równomiernie się rozprowadza i nie tworzy smug. Daje bardzo ładny efekt. Po nałożeniu balsamu usta ładnie się błyszczą. Produkt ten bardzo zaskoczył mnie swoją trwałością. Może nie utrzymuje się aż szesnaście godzin, lecz jakieś dziesięć. Nawet takie czynności jak jedzenie i picie nie zmywają pomadki. Nie zbiera się ona w kącikach, ani nie podkreśla suchych skórek. Jedyną wadą produktu jest to, że w przypadku, gdy nierówno nałożymy pomadkę, ciężko jest ją zmyć. Mimo to jestem z niej bardzo zadowolona ;) 


29 komentarzy:

  1. Kolorek nie mój ale kosmetyk bardzo interesujący. Chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za takimi pomadkami.
    zapraszam do siebie!
    AgnesShow

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne c: Chciałabym zobaczyć jak wygląda na ustach :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda! :) Myślałam, że to długopis na początku, hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie pomadki, chetnie kiedys sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i bardzo sobie chwalę ;)
    fajnie "zasycha" na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć jak się prezentuje na ustach ! :D Ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor prześliczny a konsystencja lekko błyszczykowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chętnie zobaczę jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za ciemna jak dla mnie, ale pozazdrościc trwałosci

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, intensywny kolorek:)
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny odcień ma ta pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o to moze byc fajna. ;] tylko w innym kolorze.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek, choć dla mnie troszkę za intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, jednak ja nie przepadam za takimi "warstwowymi" kosmetykami, raczej bym się na niego nie skusiła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, kolor ładny, jednak częsty brak czasu powoduje, przynamniej w moim wypadku, że nigdy nie zużywam tych produktów równomiernie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o takiej pomadce :) Ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uwielbiam firmę Maybelline i moja kosmetyczka składa się w przewadze z produktów tej firmy. Chętnie nabędę pomadkę, którą komentujesz, chociaż sama nie maluję za często ust kolorowymi szminkami, wolę neutralne kolory.Ale na imprezy będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)