Obserwatorzy bloga

niedziela, 6 października 2013

Mydełka Veggie Bubbles - Recenzja ;)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Hobbystyczną Mydlarnią Wegańską Veggie Bubbles.
Do przetestowania otrzymałam cztery mydełka wegańskie. Ich testowanie mogłam rozpocząć dopiero od 1 września, gdyż musiały one nabrać swoich właściwości pielęgnacyjnych.


Moja Opinia :

Mydełka były ślicznie zapakowane. Aż żal mi było je otwierać ;) Sądzę, że w takim opakowaniu byłyby idealnym dodatkiem do prezentu. Są bardzo ładnie udekorowane. Na poniższym zdjęciu ukazałam boczną część mydełek. Otrzymałam je o następujących wariantach zapachowych : owsiankowe "Milk, honey & oatmeal", "Zakręcony Miętusek", mydełko pomarańczowe, oraz mydełko grejpfrutowe z mleczkiem kokosowym. Wszystkie ślicznie pachną, jednak najbardziej do gustu przypadł mi ostatni zapach. Szkoda tylko, że zapachy te krótko utrzymują się na skórze. Mydełka dobrze oczyszczają skórę. Nie podrażniają jej, ani nie wysuszają. Dobrze się pienią i są bardzo wydajne. Nie tracą swojego kształtu. Bardzo je polubiłam ;)



26 komentarzy:

  1. piękne i naturalne, do tego ładnie pachną :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te mydełka :D Gratki takiej super współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym je wszystkie :) uwielbiam takie mydełka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko czego chce się od mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie mydełka :)

    Zapraszam do siebie: u mnie o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko :)

    probkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, chciałbym je wyprubować

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. I love ising handmade soaps, full of goodness
    Happy sunday.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku zazdroszczę, zawsze chciałam spróbować takich mydełek :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie i ciekawe, że muszą poleżakować, żeby nabrać właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełka wyglądają fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają jak ciastka / batony / czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nieziemskie ! smakowicie wyglądają :D
    zapraszam też do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Zakręcony Miętusek' mnie rozbroił haha!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)