Obserwatorzy bloga

czwartek, 24 października 2013

Nowa współpraca i testowanie ;)

Dzisiaj listonosz dostarczył mi dwie przesyłki. 
W pierwszej znajdowały się produktu które otrzymałam w ramach współpracy z firmą O-Ring.
Firma ta produkuje spinacze do skarpetek. 
Otrzymałam 4 paczki, po 20 sztuk w opakowaniu ;)


Natomiast w drugiej przesyłce znajdował się zestaw antyperspirantów Adidas Protect Cool&Care.
Załapałam się do testowania na portalu Wizaż.pl , wypełniając ankietę i od dzisiaj będę miała mogła wypróbować zarówno antyperspirant w sprayu, jak i w sztyfcie.

30 komentarzy:

  1. fajne są te spinacze, mnie zawsze skarpetki sie gubią, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spinacze bardzo mnie zainteresowały! ciekawa jestem, jak się sprawdzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) Też wypełniłam tą ankietę i chyba się nie załapałam :( Antyperspirant Adidas jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłego testowania ^^

    palyna-paulina.blospot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Spinacze to chyba fajna sprawa i pewnie niesamowicie przydatna. Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, te spinacze to przydatna rzecz XD

    OdpowiedzUsuń
  8. te gumki do skarpetek to coś dla mnie nigdy nie mogę znajść 2 pary :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałam testować te dezodoranty ale niestety się nie udało :D Spinki do skarpetek - jak dla mnie abstrakcja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy oraz wygranej :P
    Życzę kolejnych sukcesów :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę udanych testów! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja powinnam używać tych spinaczy po praniu ... ;) gratuluję i czekam na wyniki testów adiddasa

    OdpowiedzUsuń
  13. O-Ring- zbędny gadżet ;) Adidas- zazdroszczę możliwości testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. I have seen the sock ring for the first tim..
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania :)

    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam szczęścia na wizażu, jeszcze ani razu nie udało mi się załapać do testów:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację, ciekawią mnie te antyperspiranty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super.
    Adidaska zazdroszczę trochę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwujemy?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym : )
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi jak zwykle się nie udało załapać :/ Ale Tobie gratuluję! Przetestuj dla nas nowego Adidasa :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne paczki :) szczególnie druga :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)