Obserwatorzy bloga

środa, 9 października 2013

Żel do stylizacji włosów - Opinia ;)

Około miesiąc temu nawiązałam współpracę ze sklepem Pro-Sprzęt.



Od Producenta :

Pragniesz zapewnić swoim włosom wysoki stopień utrwalenia? Zastosuj fantastyczny żel Brocato Holdon Styling Gel, który zagwarantuje Tobie w pełni satysfakcjonujące rezultaty.

Niebywałe długotrwały efekt stylizacji

Ten znakomity żel charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem utrwalenia włosów. Nada Twoim włosom objętość, połysk a także w znacznym stopniu ułatwi rozczesywanie i stylizację włosów. Sprawi, że włosy będą silniejsze i bardziej podatne na układanie. Chroni kolor włosów przed słońcem. Zawiera w swoim składzie aloes, ekstrakt z morszczynu i hydrolizowaną keratyne oraz proteiny pszeniczne.

Sposób użycia:

Stosuj przed oraz podczas suszenia i stylizacji włosów, aby wzmocnić włosy i ułatwić ich układnie. Rozprowadzić żel na wilgotnych włosach, koncentrując się na miejscach, które wymagają. Mocniejszego modelowania. Ułożyć fryzurę palcami lub wymodelować ją. Żel można również stosować na suche włosy w celu wzmocnienia fryzury lub nadania jej zindywidualizowanego charakteru.

Pojemność: 250ml


Moja Opinia :

Żel jest bezbarwny. Ma płynną konsystencję. 
Łatwo wydobywa się z butelki, nie w za dużych ilościach. 
Ma specyficzny zapach, który niezbyt mi się podoba. 
Jednak na włosach nie jest on w ogóle wyczuwalny. 
Po nałożeniu włosy dużo lepiej się rozczesują i układają. 
Żel utrwala fryzurę i nadaje jej blasku. Nie skleja włosów.  
Po wyschnięciu nie klei się, ani nie kruszy.
Nie zauważyłam zmian w objętości, jednak nie przeszkadza mi to. 
Podsumowując, bardzo dobry produkt  ;)
 

12 komentarzy:

  1. Ja nie lubię żelów, ale ma dziwne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O takim żelu pierwsze słyszę. Ale żeli i tak nie używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mojego męża, jak się ni kruszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego żelu jednak zapowiada się zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam żeli do włosów ale ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki współpracy, ja żelów nie uzywam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)