Obserwatorzy bloga

środa, 6 listopada 2013

Adidas for Women, Cool & Care, Protect - Antyperspiranty ;)

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania od portalu Wizaż.pl zestaw antyperspirantów Adidas for Women, Cool & Care, Protect. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję zarówno antyperspirantu w sprayu, jak i w kulce :)


Od Producenta :

Po raz pierwszy w historii, Adidas stworzył formułę antyperspirantów dedykowanych wyłącznie konkretnym potrzebom kobiet. Czy rywalizuje na boisku czy tańczy na parkiecie, nowy skład Adidas Cool & Care dla kobiet skutecznie chroni skórę i zapewnia świeżość. Wszystkie produkty nowej linii Cool & Care zapewniają 48-godzinną ochronę oraz zawierają środek zmiękczający, który łagodzi i chroni skórę. Zaprojektowane ergonomicznie opakowanie, wygodnie leży w kobiecej dłoni, a dokładny, intuicyjny napis jest łatwy do zrozumienia na pierwszy rzut oka. Nowa formuła roll - on jest dużo bardziej komfortowa i wygodna niż kiedykolwiek. Nowa kolekcja zawiera nowy Skin Protect Complex dla lepszej dbałości o skórę oraz innowacyjną technologię 85% szybsze schnięcie, która zapewnia przyjemną aplikację.
Linia Protect zawiera Skin Protect Complex. 
 


Moja Opinia : 

Bardzo polubiłam się z obydwoma produktami, chociaż z reguły nie przepadam za antyperspirantami w kulce. Zostałam nimi bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona.
Mają bardzo ładne, estetyczne opakowania. Są wygodne w użyciu. Łatwo trzyma się je w ręce, nie wyślizgują się. Wysychają bardzo szybko, choć proces ten trwa trochę dłużej w przypadku antyperspirantu w kulce. Nie podrażniają skóry ani nie powodują pieczenia, więc można ich używać bezpośrednio po depilacji. Mają świeży, bardzo przyjemny zapach, który długo się utrzymuje. Zapewniają długotrwałą ochronę, co jest dla mnie najważniejsze w tego typu produktach. Dodatkowo nie pozostawiają żadnychśladów na ubraniach. Nie zauważyłam negatywnych cech w żadnym produkcie. 
Jestem bardzo zadowolona z tych antyperspirantów :) 



31 komentarzy:

  1. Ja lubię kulki, kiedyś używałam od Adidasa i była ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię kulki i miałam adidasa :)

      Usuń
  2. Nie lubię antyperspirantów w kulce.. nie cierpię tego lepkiego uczucia zaraz po aplikacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie nic nie działa ale spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój ulubiony dezodorant. Gratki wygranej mi niestety nie udało się :(

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wszystkocozafree.blogspot.com/6 listopada 2013 13:51

    fajna strona zapraszam tez do mnie|:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię rzeczy od adidasa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam żele z adidasa <3 cudnie pachną .
    również obserwuję .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chciałbym ten w sprey'u, bo kulek za bardzo nie lubię

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Dezodorantów nie lubię, ale kulki jak najbardziej ;) Kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie kulki kiedyś strasznie podrażniały, ciekawe jak by było teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, również wolę dezodorant

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę kulki ale z adidasa jeszcze nie używałam ale polecam nivea <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam ;)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Fa ;)
    obczaiłaś, że dostałaś się do testów Perfecty? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na razie używam Rexony, ale Adidasa także lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też brałam udział w tym konkursie ale mi się niestety nie udało :( Ale cieszę się, że Ci się udało! :)


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Adidasa nigdy nie miałam ale przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie pachną kosmetyki z tej lini :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba trzeba będzie spróbować tego Antyperspirantu bo mój obecny nie wiem czemu zaczął zawodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tą firmę, ale jeszcze nie miałam ich kosmetyków, które opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję,ja też dostałam sie do testów
    mam wersję pro clear i też bardzo mi podpasowała

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kulkę adidasa tylko w wersji różowej ;) Jak dla mnie była ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)