Obserwatorzy bloga

sobota, 23 listopada 2013

Jeliton - Suplement Diety ;)

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach testowania od portalu Rekomenduj.to cztery opakowania Suplementu diety Jeliton. 
Saszetkami podzieliłam się ze znajomymi oraz rodziną. W dzisiejszym poście przedstawię Wam zarówno ich opinię na temat produktu, jak i moją ;)


Od Producenta :


Jeliton jest suplementem diety zawierającym wyłącznie naturalny błonnik, który pozytywnie wpływa perystaltykę jelit. To preparat na zaparcia i biegunkę dla każdego. Polecany przy dolegliwościach typu: uchyłkowatość jelita, zespół jelita drażliwego (IBS), czy niedobór błonnika w diecie.
Złożony jest w 100% z naturalnych składników - łupiny babki jajowatej. Jeliton nie zawiera konserwantów, wypełniaczy, tłuszczy i cukrów. Jest bezpieczny w codziennym stosowaniu. Działa wyłącznie mechanicznie, a nie farmakologicznie, wpływając na lepszy pasaż. Przyjmowany 3-4 razy dziennie zaspokaja zapotrzebowanie organizmu na naturalny błonnik. Stosowany na zaparcia i biegunkę łagodzi ich objawy.


Moja Opinia : 

 W jednym opakowaniu znajduje się 18 saszetek suplementu, po 5 g w każdej. Jeliton składa się z naturalnych składników, co jest dla testujących osób oraz dla mnie bardzo ważne. Jest on bezsmakowy i bezzapachowy. Można dodawać go do różnych potraw i napoi. Nie zmienia on ich smaku. Ja najczęściej piłam go z wodą mineralną. Roztwór ten był dość gęsty i wypicie go niestety sprawiało mi trudności. Co do samego działania, to jestem zadowolona. Poprawia on pracę jelit i dzięki błonnikowi oczyszcza nasz organizm. Dobrze wpływa na zaparcia i biegunki. Nie wywołał u mnie, ani osób testujących go żadnych skutków ubocznych. Jest w stu procentach bezpieczny :)


26 komentarzy:

  1. to coś dla mnie, szczególnie teraz gdy się odchudzam, skład taki jak w leku ispagul. saszetki są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne jest to, że nie zmienia smaku i zapachu.
    To zdecydowanie duży plus! :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że jest w 100% naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ciekawy produkt, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a możesz gdzieś pokazać jak wygląda po wymieszaniu go z wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję w najbliższym czasie zrobić i dodać zdjęcie do recenzji :)

      Usuń
  6. U mnie się niestety nie sprawdził. A ta papka po kontakcie z wodą jest wprost nie do przełknięcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, ale już od dłuższego czasu nie używam takich specyfiku. Teraz są w mojej rozpisce ćwiczenia na brzuch uda i biodra oraz picie niegazowanej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A na mnie nie podziałał :( A miałam co do niego wielkie nadzieje.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widzę posta ;)
    Kończy się na "Od producenta" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie gdzieś wyczytałam, że w smaku jest okropny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja słyszałam że ma obrzydliwy smak ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale chyba nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, ale jakoś nie wierzę w takie specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tego produktu.
    Całuję :) Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zdecydowałabym się na zakup, jakoś odrzuca mnie od takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  17. testowałam ostatnio błonnik witalny - też świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem daleka od brania suplementów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że jest skuteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam wiele pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)