Obserwatorzy bloga

sobota, 2 listopada 2013

Kremowy Balsam do ciała SOS Eveline :)

Nawiązując współpracę z firmą Eveline, otrzymałam do przetestowania m.in. Bio Hyaluron 4D Kremowy balsam do ciała SOS Intensywna regeneracja. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję tego właśnie produktu ;)


Od Producenta : 

Kremowy balsam do ciała z innowacyjnym kompleksem bioHyaluron Plus Complex, został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji skóry wymagającej intensywnego nawilżenia. Bogata formuła odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne doskonale odżywiają skórę, przywracając jej aksamitną gładkość i sprężystość. Kremowa konsystencja sprawia, że balsam łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie obciąża skóry i nie pozostawia tłustej warstwy. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i odprężenia.
Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne:
- bioHyaluron Plus Complex – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i 5% UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem,
- olej kokosowy – posiada silne właściwości nawilżające. Doskonale chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego,
- masło shea – przyspiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka,
- kompleks witamin (A, E, F) – antyoksydanty – hamują proces starzenia, utrzymują optymalny poziom nawilżenia skóry i poprawiają jej elastyczność.


Moja Opinia :

Na wstępie muszę przyznać, że jest to najlepszy balsam do ciała, jaki kiedykolwiek używałam. Co prawda moja skóra nie jest bardzo sucha i wymagająca, jednak sądzę, że w takich przypadkach balsam również poradziłby sobie. Ma dobrą konsystencję oraz bardzo ładny, słodki zapach, który dość długo się utrzymuje. Nie jest zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Łatwo się rozprowadza. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze żadnej tłustej warstwy. Pozostawia ją idealnie gładką i miękką. Bardzo dobrze nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Jest bardzo wydajny i pomimo częstego używania wolno się kończy. Jak już wspominałam na początku recenzji jestem bardzo zadowolona z tego produktu i z przyjemnością go używam ;)
 

20 komentarzy:

  1. Jeżeli to najlepszy to też go muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic do ciała z eveline

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim sporo dobrego a ponieważ lubię produkty Eveline chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ale czeka w kolejce na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze nie podalas skladu. ogolnie wydaje sie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zdenkowałam balsam Eveline - był obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą firmę mam do nich sentyment aczkolwiek chce teraz kupić olejek do ciała ale tylko z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko mi dogodzić w balsamach do ciała,ale ten Eveline oglądałam kiedyś w drogerii i czuję że możemy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nim wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo go lubię, zapach, działanie, konsystencja - idealny! Całą linię Hialuronową uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to nie mam problemu z suchą skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny produkt na pewno komuś polecę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna recenzja!!!
    koniecznie musimy sprawdzić ten balsam!!!
    świetny blog!!! dodajemy do obserwowanych i czekamy na więcej!!!

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog :) zapraszam do obserwowania http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rownież mog go polecic, jest bardzo fajny :) http://mebeautylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)