Obserwatorzy bloga

wtorek, 19 listopada 2013

Olejek nabłyszczający do włosów Tricologica ;)

W dzisiejszym poście będziecie mogli przeczytać moją opinię na temat olejku nabłyszczającego do włosów Tricologica. 
Otrzymałam go do przetestowania jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Equilibra.


Od Producenta :

Unikalna formuła preparatu z naturalnymi olejkami odżywia i chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 
1. Stosowany na suche włosy ożywia je.
2. Stosowany po umyciu na wilgotne włosy, chroni je w trakcie stylizacji.
3. Stosowany na świeżo wysuszone włosy dodaje im blasku.

ZAWIERA:

Olejek arganowy: odżywia włosy
Olejek z kiełków pszenicy: zmiękcza włosy
Aloes: nawilża włosy
Olejek z siemienia lnianego: odbudowuje strukturę włosa
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.

NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW.
   NIE ZAWIERA ALERGENÓW.
   NIE ZAWIERA PARABENÓW.


Moja Opinia : 

 Ten olejek okazał się moim niezbędnikiem. Znajduje się w szklanej buteleczce i jest bezbarwny. Łatwo się go aplikuje. Dozownik nie zacina się. Kosmetyk ten ma ładny, lekko perfumowany zapach, który przez jakiś czas się utrzymuje. Po użyciu na mokre włosy, rozczesywały się one bardzo łatwo. Nie sprawiało mi to już żadnego problemu. Olejek nadał moim włosom blasku i nawilżył je. Fryzura dużo lepiej się układała. Włosy były bardziej sypkie i nie puszyły się. Wręcz przeciwnie - stały się bardziej miękkie i gładkie w dotyku. Zauważyłam także, że ilość rozdwojonych końcówek zmniejszyła się. Szczerze polecam ten produkt. Nie mam mu nic do zarzucenia i jestem z niego naprawdę zadowolona ;)

31 komentarzy:

  1. Trzeba go spłukiwać z włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny, ale średnio mi pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyobrażam sobie teraz, aby po umyciu włosków nie zabezpieczyć ich jakimś olejkiem / serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. olejki do włosów zwłaszcza w porze jesienno -zimowej sa niezbędne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły produkt :)

    u mnie nn :) wpadnij
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdwojone końcówki to moja zmora !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślisz, że obciąży cienkie włosy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdza:) Ja go nie znam, ale miałam podobny i niestety szału nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam ,że oni mają produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi za bardzo nie jest potrzebny, ale chciałabym go wybróbować ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że posiada mój ulubiony składnik olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ostatnimi czasy olejować włoski, i podejrzewam, że i ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czegoś takiego szukałam. Póki co używałam jedynie olejku arganowego na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusząca recenzja, może kiedyś sie skuszę..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi bardzo miło! Chyba się skuszę na wykorzystanie by jakoś naprawić moje włosy.
    Obserwuje i dodałam do blogrolla

    OdpowiedzUsuń
  17. super post!
    co powiesz na wspólna obserwację? daj znać u mnie ;)

    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy!;D
    Ten olejek wygląda jak serum na zniszczone końcówki z Avonu;p
    Obserwacja?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydałby mi się taki olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej u mnie konkurs do wygrania doładowanie telefonu :) zapraszam. +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny olejek, też bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. syszałam że ich kosmetyki są świetne
    moje wlosy wymagają dużo troski
    taki olejek z pewnością by im się przydał

    OdpowiedzUsuń
  23. Działa on podobnie jak jedwab do włosów?

    Zaczynam obserwację, może rewanż ;>
    Pozdrawiam! ;]

    szymonkloc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)