Obserwatorzy bloga

niedziela, 24 listopada 2013

Olejek orientalny z imbirem - Recenzja :)

Jakiś czas temu w ramach współpracy ze sklepem internetowym Femi otrzymałam do przetestowania olejek orientalny z imbirem. W dzisiejszym poście znajdziecie recenzję tego właśnie produktu ;)


Od Producenta : 

Olejek Orientalny z imbirem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji ciała a także do masażu, zwłaszcza przy objawach utraty jędrności oraz cellulitu. Regularnie stosowany działa odżywczo na skórę dając uczucie przyjemnego ciepła. Wygładza i ujędrnia ciało, wzmacnia tonus skóry. Idealny do masażu w okresach przemęczenia i nadmiernego stresu, zdecydowanie poprawia nastrój. Jest niezbędnikiem w domowym SPA, szczególnie w pochmurne, chłodne dni i zimowe szarugi. Polecamy go zwłaszcza tym osobom, którym nawet latem marzną stopy i dłonie, cierpiącym z powodu ogólnej tendencji do wychłodzenia ciała. Olejek poprawia krążenie i tonizuje system nerwowy. Nasyca skórę ciepłym aromatem o korzennej nucie, z wyraźnie wyczuwalną szczyptą suszonego imbiru i kolendry, rozgrzewając serdeczne uczucia.


Moja Opinia :

Olejek znajduje się w plastikowej butelce z pompką. Niestety nie spodobał mi się jego zapach. Zapewne należę do tej grupy osób, które nie uznają zapachu imbiru. Olejek ma płynną konsystencję. Spływa on z ciała zaraz po nałożeniu, więc należy go bardzo szybko wetrzeć w ciało. Proces wchłaniania zajmuje mu bardzo krótki czas. Olejek daje przyjemne uczucie ciepła. Po użyciu skóra jest gładka oraz jędrna. Mimo tego, że zapach produktu mi nie odpowiada, podczas masażu czułam się bardziej zrelaksowana i odprężona. Co do samego działania olejku nie mam żadnych zastrzeżeń. Podsumowując oceniam ten produkt dość dobrze. Gdyby zapach prezentował się inaczej, byłabym bardziej zadowolona :)

36 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) pomijając zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię zapach imbiru :D

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  3. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/pachnaca-kraina.html
    ps. poklikasz mi w banery? dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy!
    ja bym się nie skusiła, nie lubię zapachu imbiru bleee..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety za imbirem w żadnej postaci nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja bardzo lubię imbir :) a jak już rozgrzewa stópki i dłonie to muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki współpracy, ciekawy olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji mieć kosmetyku z imbirem ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy
    dodałam Cię do obserwatorów nie wiem czy juz ci pisałam D:

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach imbiru :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez nie lubię tego zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie;)
    Ale gratuluje współpracy!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zapach jest bardzo ważnym elementem kosmetyku. Choćby działanie było świetne, a zapach nie bardzo to nie sięgam często po taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, imbirowego nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam zapach imbiru, więc mi pewnie przypadłby do gustu pod każdym wzgledem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... Brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię imbir, ale nie przepadam jakoś szczególnie za jego zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. za intensywny zapach imbiru potrafi odstraszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kosmetyki femi,są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie tutaj u Ciebie;) wpadnę na pewno jeszcze, dziękuję za wizytę u mnie i komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ten zapach zaciekawił :)
    A jaka jest cena tego olejku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie : https://sklep.femi.pl/pielegnacja-ciala/aromaterapeutyczne-olejki-regenerujace/olejek-orientalny-z-imbirem cena olejku wynosi 102 zł

      Usuń
  22. Ładnie się prezentuje ten olejek :) i mi by się taki przydał :))

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam ani za zapachem ani za smakiem imbiru...

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja lubię zapach imbiru ;)
    chyba skuszę się na ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie spotkałam nic z imbirem;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja chyba polubiłabym się z tym zapachem - lubię imbir w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta orientalność mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam zapach imbiru
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię zapach imbiru ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)