Obserwatorzy bloga

środa, 13 listopada 2013

Pomadki Eveline - recenzja ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was podwójną recenzję ostatnich dwóch bardzo podobnych produktów, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline. Są to dwie pomadki : Colour Celebrities oraz Aqua Platinum ;)

AQUA PLATINUM

Od Producenta :

 Kryjąca pomadka do ust
Głębia koloru, moc nawilżenia
Nadaje piękny i głęboki kolor
Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
Zawiera filtry UV

Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.


COLOUR CELEBRITIES


COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3-w-1

Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło stworzyć w laboratorium Eveline Cosmetics nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu i nakładaniu pomadkę do ust, która łączy właściwości szminki, błyszczyka i serum nawilżająco -wygładzającego. Zawarty w kosmetyku kompleks Ever Shine TM nadaje ustom wibrujący blask, natomiast naturalne pigmenty mineralne wzmacniają wyrazistość i trwałość koloru. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia na ustach uczucie świeżości, komfortu i głębokiego nawilżenia.


Szminkę dodatkowo wzbogacono serum pielęgnacyjnym, bogatym w składniki o właściwościach nawilżająco - wygładzających:
 
- kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę ust. Przyczynia się do zachowania maksymalnej jędrności i elastyczności. Wypełnia zmarszczki, sprawiając, że skóra staje się idealnie wygładzona.
- masło shea – stanowi bogate źródło substancji tłuszczowych, witaminy E i F, dzięki którym skóra szybciej się regeneruje.
- filtry ochronne UVA/UVB – chronią delikatne usta przed szkodliwych działaniem promieni słonecznych i negatywnym wpływem środowiska.



Moja Opinia :

Bardzo polubiłam obydwie pomadki. Mają bardzo ładne odcienie i idealnie trafiły w mój gust. Opakowania, w których się znajdują są bardzo ładne i estetyczne. Same pomadki są dobrej jakości. Komfortowo się je nakłada. Nie miałam z tym żadnych problemów. Fajnie podkreślają kształt ust. Kolory są bardzo intensywne i na ustach wyglądają praktycznie tak samo jak w opakowaniu. Pomadki nie łamią się i są trwałe. Utrzymują się kilka godzin, nawet po spożywaniu posiłków i napojów. Nie podkreślają suchych skórek, ani nie rozmazują się. Jest wręcz przeciwnie. Po nałożeniu pomadki usta są nawilżone, wypielęgnowane oraz pełne blasku. Nie mam im nic do zarzucenia. Szczerze polecam ;)

37 komentarzy:

  1. piękne kolorki ciekawa jestem jak wyglądają na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba ładne i chętnie bym zobaczyła jak się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie ma fotki z ustami:P

      Usuń
  3. Mi się bardziej podoba 2 kolorek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę dla mnie za czerwona, choć w ogóle raczej u mnie błyszczyki niż pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szminkę nr 2 i też jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved the first color., :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie pokazałaś na ustach, bo bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam obie, ale oddałam mamie, bo jakoś tak nie bardzo się z nimi polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wyglądu, druga wydaje mi się lepsza :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tą firmę ale wybieram jaśniejsze kolory :) Mam bardzo jasną karnacje wiec tylko takie wchodzą w grę

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomadkę z Eveline, różowiutką, z innej serii niż te. Ale jestem tak samo zadowolona jak ty ;)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę jaśniejsze kolorki ale chętnie zobaczyłabym jak się ten kolor prezentuje na ustach.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko kiedy używam .. jakoś wolę błyszczyk:) mam tylko jedną szminkę:) ale te są ładne:P

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie to nie używam za bardzo takich pomadek, ale kolory mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam złotą tylko w innym odcieniu i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach. Mają bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię produkty z Eveline. Są dobrej jakości, a przy tym w dobrych cenach. Z powodzeniem stanowią konkurencję dla zagranicznych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te pomadki i trwałe może któraś wpadnie do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga pomadka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam blogi z recenzjami :) Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. drugi kolor mi się podoba. gdyby był bardziej matowy i bardziej w pomarańcz to był by idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie nn ;) zapraszam ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com
    __
    ładny odcień ;) chciałabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się ten pierwszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne kolory :)
    u mnie nn :) wpadnij
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko używam, ale lubię się nimi "pobawić" c:
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już!
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurde super jeszcze nie widziałam w sklepie !! Ale poszukam bo uwielbiam tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  27. pomadka nr 2 jak najbardziej w moim kolorze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)