Obserwatorzy bloga

piątek, 29 listopada 2013

Spinacze O-Ring - Opinia ;)

Ponad miesiąc temu nawiązałam współpracę z firmą O-Ring. Do przetestowania otrzymałam cztery opakowania spinaczy do skarpet. W dzisiejszym poście przedstawię Wam moją opinię na ich temat ;)


Od Producenta :

Spinacz Oring - produkowany jest dla klientów ceniących sobie ład i porządek ze skarpetkami. W prosty sposób łączy parę skarpet co uniemożliwia zgubienie jednej z nich. Spinacz jest wielofunkcyjny. Łączymy nim brudne skarpety, tak połączone pierzemy w pralce, suszymy i przechowujemy w szufladzie. Spinacz nie spada podczas prania i nie farbuje. Jest wykonany z 5% termokurczliwego bardzo trwałego materiału, z dodatkiem specjalnego składu kauczuku. Sock Clip O-Ring nie hałasuje i nie niszczy pralki podczas prania a także nie niszczy skarpet i innych rzeczy podczas prania. Można prać w pralkach , pralko suszarkach suszyć w suszarkach . Sock Clip O-Ring wytrzymuje wysokie temperatury do 95°C 200°F . Sock Clip O-Ring nie jest przeznaczony dla dzieci do lat 5. 
Jedno opakowanie zawiera 20 szt.


 Moja Opinia :

Jak mówi Producent, w jednym opakowaniu znajduje się dwadzieścia spinaczy. Łącznie dostałam ich osiemdziesiąt. Sądzę, że stanowią one bardzo przydatny gadżet. Używałam ich w praniu, suszeniu oraz przechowywaniu skarpet. Dzięki nim skarpetki przestały mi się gubić. Spinacze łatwo się rozciągają i zakładają. Są wytrzymałe i nie niszczą, ani nie przerywają się. Trwale łączą pary skarpetek. Rozłączenie ich, nawet w praniu stało się niemożliwe. Nie niszczą, ani nie barwią ich. Podsumowując nie zauważyłam żadnej wady w tych spinaczach. Jestem z nich zadowolona i szczerze je polecam :)

21 komentarzy:

  1. pierwszy raz je widzę, ale zdecydowanie by mi się przydały ! niepoparowane skarpety to mój odwieczny problem !

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mi się gubią skarpetki, więc takie spinacze by mi się zdecydowanie przydaly :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/powder-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Spinacze superowe. Nadawały by się dla mojego męża który notorycznie składa skarpety nie do pary :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka :) super te spinacze :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo! pierwsze słyszę o takich spinaczach, ale przyznam, że fajna sprawa :)

    __________________________________________________________________________
    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!!!!!!
    ATRAKCYJNE NAGRODY!

    http://splitmyself.blogspot.com/2013/11/konkurs-z-firmoo-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby się takie w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne tanie i praktyczne w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam je ;) Bardzo fajny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam próbki, dla mnie to i tak za dużo roboty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/waitingfor-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo byłam ciekawa opinii o tych spinaczach. Cieszę się, że się sprawdziły!
    Czy wiesz może, jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy ich nie miałam ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też udało mi się nawiązać z nimi współpracę, jestem ich bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)