Obserwatorzy bloga

wtorek, 26 listopada 2013

Trzy przesyłki :)

Dzisiaj listonosz dostarczył mi trzy przesyłki. W pierwszej znajdowały się kosmetyki, głównie ich próbki, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Wymagająca.pl
Do przetestowania otrzymałam :

- Czarny korektor do brwi 3w1,
- Mleczko do ciała odżywczo-regenerujące bioHYALURON 4D (miniprodukt),
- Glicerynowy Superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci 5w1 (miniprodukt),
- Próbka diamentowego peelingu-masażu myjącego Antycellulit Slim Extreme 4D,
- Próbka złotego serum wyszczuplająco-modelującego Slim Extreme 4D,
- 2 próbki koncentratu antycellulitowego Dermapharm,
- 6 próbek przeciwzmarszczkowego kremu nawilżającego BB Anti-Age 9w1, Cera śniada.


 Drugą przesyłkę otrzymałam poprzez rejestrację na stronie EverydayMe.
Zamówiłam próbkę płynu do mycia naczyń Fairy oraz żelu do golenia Gilette. Wciąż można je zamówić ;)


 W trzeciej, a zarazem ostatniej przesyłce znajdowały się próbki i gadżety reklamowe za rejestrację na stronie Sampler.pro
Znajdowały się w niej :
 
- Starter z Plus,
- Próbka wiśniowego balsamu do ust Carmex,
- Nasiona pietruszki naciowej.


36 komentarzy:

  1. co do Eveline - sami wysyłają produkty w ramach kontynuacji współpracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę. Przesyłka pochodziła od sklepu Wymagająca.pl
      Zmyliły mnie produkty marki Eveline. Poprawki już wprowadzone ;)

      Usuń
  2. ooo nieźle! ciekawe może być te mleczko do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, fajne paczuszki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne przesyłki, szczególnie pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam od SamplerPro :)) Tyle że nasionka tymianku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam z Sampler rzeżuchę i próbkę Balsamu mam chyba przeterminowaną jest okropnie gorzka i dziwnie pachnie...zupełnie inaczej niż ten,który mam w domu.Nie mogę nigdzie znaleśc daty ważności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze te nasiona pietruszki hehehe;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem - maska do rąk mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No paczuszki superowe ale ja z Everydayme dostałam jeszcze 3 kapsułki do zmywarki z FAIRY. Pozdrawiam i zapraszam http://aleksandra1308.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo rzeczy :D Mam nadzieję, że będą dobre :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :)
    Dodaję Twój blog do swoich obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję świetnych przesyłek! :) ja nadal nic nie dostałam od Sampler.pro :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)