Obserwatorzy bloga

piątek, 8 listopada 2013

Wybielająca pasta do zębów Advance White ;)

Jakiś czas temu dzięki portalowi http://portal.abczdrowie.pl/ miałam możliwość przetestowania wybielającą pastę do zębów Advance White Arm & Hammer, której będzie dotyczył właśnie dzisiejszy post ;)


Od Producenta :

  • Zaawansowana technologia czyszcząca dzięki zawartości sody oczyszczonej
  • Obecność mikro-polerek i sody oczyszczonej umożliwia wybielenie zębów nawet do 3 odcieni (potwierdzone klinicznie)
  • Usuwa przebarwienia zarówno powierzchniowe, jak i głębokie plamy (dzięki zawartości sody oczyszczonej)
  • Pozostawia uczucie długotrwałej świeżości w ustach (soda oczyszczona neutralizuje nieprzyjemny zapach)

Moja Opinia :

Używam tej pasty już przez ponad dwa tygodnie. 
Po tym czasie zdążyłam już wyrobić sobie opinię na jej temat. 
Na pierwszy rzut oka niczym się ona nie wyróżnia. Jednak już po kilku dniach codziennego używania zmieniłam zdanie na jej temat. Jej działanie jest naprawdę bardzo zadowalające. Zapewnienia producenta zostają spełnione. 
Pasta bardzo dobrze oczyszcza zęby, jamę ustną oraz język, nie barwiąc go. 
Jest łagodna i nie powoduje żadnych podrażnień. 
Ma lekki, miętowy smak. Delikatnie odświeża oddech. Dobrze się pieni. 
Po częstszym stosowaniu zęby mają dużo jaśniejszy odcień i nabierają blasku. 
Podsumowując bardzo polecam tę pastę i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

26 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukasz właśnie czegoś co choć trochę rozjaśni moje zęby :) To będzie mój kolejny zakup

    OdpowiedzUsuń
  3. ona chyba nie jest dostępna w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją kupić w Tesco za około 10zł.

      Usuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej paście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, chętnie bym wypróbowała ale pewnie będzie problem z jej dostępnością :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o niej,ale skoro jest skuteczna jak piszesz, to warto sie nią blizej zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam mam jeden swój "rodzaj" pasty do zębów którą kupuje "od wieków" XD Ale innym ten post na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ja wyprobowała na własnych ząbkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jej ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała i sprawdziła jak u mnie by się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli polecasz to na pewno kupie, właśnie czegoś takiego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam pasty wybielającej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam mega wrażliwe zęby na pasty wybielające

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie tą pastą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam proszek do wybielania w zapachu fajny ale jak to proszek sypie sie ze szczoteczki nie pieni sie w ogole masakra jakas piecze w buzi i chce sie wymiotować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna pasta :)
    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. również ją chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo fajnie by było przetestować, skoro rzeczywiście działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uzywalem jej przez dwa tygodnie,nie powiem dobra pasta,ale z dziasel leci po niej krew,jezyk pali.Wg mnie bardzo mocna jest ta pasta,po myciu az krzycze,bo gdy wyplukuje usta to piecze niemilosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam dziś kupiłam pastę w drogerii NATURA , bardzo przystępna cena 9,,-zł za dwa opakowania, za kilka dni napisz jaka jest,

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo to jest pasta do czyszczenia aluminium!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=Aecsw9MPxBg

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)