Obserwatorzy bloga

sobota, 9 listopada 2013

Zmywacz do paznokci Eveline ;)

Dzisiaj opiszę kolejny produkt, otrzymany do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline
Jest to Profesjonalny Zmywacz do paznokci bez acetonu ;)


Od Producenta : 

Profesjonalny zmywacz bez acetonu wyjątkowo skutecznie i jednocześnie delikatnie usuwa każdy rodzaj lakieru, zarówno z naturalnych paznokci, jak i z tipsów. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę oraz przygotowuje ją do ponownego nałożenia emalii. Specjalnie opracowana formuła wzbogacona koktajlem witamin A, E, F i olejkiem arganowym nawilża i zmiękcza skórki. Jednoczesnie pielęgnuje i wzmacnia paznokcie, dbając o ich prawidłowy rozwój.


 Moja Opinia : 

Moim zdaniem zmywacz ten świetnie radzi sobie ze zmywaniem lakieru z paznokci, co jest najważniejsze. Nie wiem, jak jest w przypadku tipsów, gdyż ich nie noszę. Fajną sprawą jest pompka, dzięki której zmywacz nie wylewa się, a naniesienie płynu na wacik jest o wiele łatwiejsze. Zmywacz nie śmierdzi i ma ładny zapach. Jest wydajny, gdyż pomimo częstego używania wciąż dużo go zostaje. Nie wysusza skórek, ani paznokci, lecz nie zauważyłam także żadnego wzmocnienia ich, ani pielęgnacji. 
Mimo to, bardzo polubiłam ten produkt :)

32 komentarze:

  1. Ja używałam takiego zmywacza, ale czy tej firmy to nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam zmywacza eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma faktycznie ciekawe opakowanie
    gdybym częściej malowała paznokcie, to bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam biedronkowego zmywacza z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten zmywacz ;) Lubię produkty z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie będzie super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/a-touch-of-elegance.html
    ps. klikniesz w baner u mnie na persunmall i sheinside? dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam takiego z pompką z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam zmywacza z Eveline, ale opakowanie ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam zmywacza z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tych buteleczek z pompką :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy Weekend
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego zmywacza

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zmywaczowym hitem jest Isana zielona, ale brakuje mi w niej właśnie takiej pompki:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze go nie miałam. Obecnie mam biedronkowy, ale go nie polubiłam. Zdecydowanie moim kwc jest Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze takiego zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam sentyment do tej firmy. Fajne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ten aplikator,

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o nim dużo dobrego :)
    Fajna jest ta pompka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten zamazywacz i jest z niego zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam o nim w sumie same dobre opinie, ale sama nigdy go jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam zmywacza tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam tego zmywcza ;)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygląda ;D Pompka- duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli jest od "Evelinki" to musi być bardzo dobry jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. już długo używam zmywaczy w takich opakowaniach, i do zwykłych nie wrócę :)
    poklikałabyś u mnie w banner choies & oasap? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no to chyba musze kupic, zawsze mam problemy z zmywaczem do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)