Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dwie przesyłki ;)

Dzisiaj otrzymałam dwie przesyłki ;)
W pierwszej znajdował się Błonnik witalny, do którego testowania załapałam się dzięki portalowi Uroda i Zdrowie.


 Natomiast w drugiej przesyłce znajdowały się dwa produkty kosmetyczne. 
Jakiś czas temu również załapałam się do testowania na profilu Facebook'owym Perfecty.
W paczce znalazłam :

- Perfumowany krem do ciała Perfecta Pin Up Miss Marine,
- Perfumowany peeling do ciała Perfecta Pin Up Miss Marine.


37 komentarzy:

  1. również otrzymałam ten błonnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paaczuszka od Perfecty świetna. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten błonnik to do czego? :D
    Nie lubię perfumowanych kosmetyków :c
    ________________________________________
    Przy okazji, zapraszam wszystkich zainteresowanych na konkurs, bo do wygrania kosmetyki za ponad 100 zł, więc myślę, że warto :)
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/2013/11/konkurs-wygraj-kosmetyki-za-ponad-100-z.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sie załapałam do testów Percecta.
    Ja mam owoce leśne i przyznam że jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki fajne przesyłki :) Również załapałam się na testowanie błonnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne przesyłki :) miłego testowania :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zazdroszczę paczuszki z perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję przesyłki i życzę udanych testów! :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne przesyłki, szczególnie ta druga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję i liczę na rewanżyk :D
    http://wiktoria-wikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. także dostałam ten błonnik:) Fajne są te balsamy ,jestem ich bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa jak ci się spodobają te pinupowe kosmetyki od Perfecty, też je dostałam ale w innym wariancie i narazie bardzooo słabo wypadają :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja też testuję ten błonnik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ;) Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję drugiej przesyłki ;p Niestety się nie załapałam :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!;D Fajny ten żel i peeling ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny blog i fajny post, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego testowania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, błonnik to samo zdrowie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne rzeczy ;) miłego testowania życzę !

    ps. Klikniesz u mnie w linki persunmall ? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja nie lubię perfumowanych rzeczy ;c
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie nn :)

    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)