Obserwatorzy bloga

czwartek, 12 grudnia 2013

Dzisiejsze przesyłki ;)

Dziś odebrałam z poczty cztery przesyłki. Trzy przesyłki otrzymałam w ramach współpracy, natomiast w czwartej znajdowały się próbki.

W pierwszej przesyłce znajdował się pokarm dla rybek Aquael Acti Actimin. Moje rybki będą mogły przetestować go w ramach współpracy ze sklepem zoologicznym Aquael.


W drugiej przesyłce znajdowały się dwie próbki jednorazowych e-papierosów, o których możliwości zamówienia pisałam tutaj
Akcja jest już nieaktualna.


Zawartość trzeciej przesyłki to olejek marchewkowy. 
Otrzymałam możliwość przetestowania tego produktu dzięki współpracy ze sklepem Casablanca.


Czwartą i zarazem ostatnią przesyłkę otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Equilibra.
Do przetestowania otrzymałam :

- nawilżającą odżywkę zwiększającą objętość włosów Tricologica,
- maska kolagenowa Beauty Formulas.

24 komentarze:

  1. O! Też wczoraj otrzymałam kolejną przesyłkę od Equilibry- szampon z tej linii co Ty odżywkę oraz taką samą maskę kolagenową :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilżająca odżywka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przesyłki, rybki zapewne się ucieszą :D
    kochana, zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super produkty! czekamy na recenzje!

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne przesyłki :D a rybki będą miały radoszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam ta maseczkę kolegenową, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, ja też ostatnio otrzymałam pokarm dla rybek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Widzę, że papierosy teraz szybciej rozsyłają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) jestem ciekawa tego olejku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! ; )
    Świetny blog będe wpadać tu codziennie! ; )
    Zapraszam również do siebie na nowo co odświeżony wygląd bloga oraz info! : *
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :) nic tak nie poprawia humoru jak dzień pełen przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak się sprawdzi olejek marchewkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że masz tyle firm z którymi współpracujesz :D
    obserwuję i liczę na rew. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję przesyłek, są super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)