Obserwatorzy bloga

piątek, 27 grudnia 2013

Kontynuacja współpracy i przerwa.

W dzisiejszym poście chciałam przeprosić Was za moją kilkudniową nieobecność na blogu. Niestety ostatnio mam bardzo mało czasu na dodawanie postów i odwiedzanie waszych blogów. Dostęp do internetu również mam trochę ograniczony. Na domiar wszystkiego zepsuł mi się aparat, którym robię zdjęcia. Z przykrością muszę was poinformować, że przez jakiś czas nie będę dodawać nowych postów. Nie wiem ile może to potrwać, więc proszę o cierpliwość. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie opuścicie :)

Jeszcze dwie informacje :

W końcu udało mi się załapać do testów na Samplecity.pl 
Kampania dotyczy zapachów marki Bi-Es. Czekam na przesyłkę :)  
Ostatnio otrzymałam kolejny program w ramach dalszej współpracy z Akademią Umysłu. 
Nie mogłam zrobić żadnych zdjęć, więc wstawię to z internetu. 
Będę miała przyjemność testowania programu Niezwykłe Kakuro. 
 




18 komentarzy:

  1. Miłych testów i czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze miłych testów. Mi niestety nie udało się załapać do testowania na SamplyCity :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na ten zapach w ramach testów z SampleCity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Również będę testować perfumy z Sample City:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Będę czekała na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) wracaj szybko :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak udało Ci się nawiązać współpracę z Akademią Umysłu???

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) jestem bardzo ciekawa cóż to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak ten program się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, ciekawa jestem jaki będzie to zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też otrzymałam od AU kolejne programy w ramach współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)