Obserwatorzy bloga

sobota, 7 grudnia 2013

Korektor do brwi Eveline ;)

Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem Wymagajaca.pl 
Do przetestowania otrzymałam m.in. korektor do brwi 3w1, którego recenzję znajdziecie w tym poście ;)


Od Producenta : 

3 w 1

- przyciemnia
- nabłyszcza
- optycznie reguluje brwi

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalnie opatentowana szczoteczka sprawiają, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.


Moja Opinia :


Pierwszy raz miałam okazję przetestować tego typu produkt. Z reguły w celu podkreślenie kształtu i wzmocnienia koloru brwi używałam zwykłej, czarnej kredki. Jednak teraz już wiem, że nie powrócę do mojego poprzedniego sposobu. Sam korektor wygląda dokładnie tak, jak tusz do rzęs. Moje zdziwienie było niemałe, gdy na opakowaniu przeczytałam, do czego służy ten kosmetyk. Po nałożeniu korektora moje brwi stały się nie tylko ciemniejsze, lecz również zyskały dużo ładniejszy kształt. Wbrew moim początkowym obawom okazało się, że ani trochę się nie rozmazuje, nawet podczas nadmiernego wysiłku, a co za tym idzie - pocenia się. Jest to dla mnie bardzo ważna cecha. Serdecznie polecam ten korektor :)

25 komentarzy:

  1. Ja również nie stosowałam nigdy produktów tego typu , jedynie kredka była moim kompanem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten korektor :)
    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam nigdy takich produktów ;)
    dobrze wiedzieć, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poszukuję czegoś do brwi kto wie może wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje sie być fajny :D
    Mogłabym prosić o poklikanie w banery szczególnie OASAP?
    Właśnie staram się o współpracę z nimi :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny, nigdy nie miałam korektora do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie pokazałaś efektu przed i po :( :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda ten korektor!
    Ja mam podobny, ale z Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i uzywam jak się spieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Siamanko :)
    Nominowałam Cie do Liebster Blog. Jak chcesz to zapraszam do zabawy. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam cienia matowego. może kiedyś skuszę się na ten korektor

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy korektora do brwi :D Ten wygląda na prawdę interesująco ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tym :)) Ciekawe;p Mogłaś pokazać efekt na Twoich brwiach ... :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie miałam tego typu specyfiku nigdy, ale chetnie wypróbuję :

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie stosowałam korektora w tuszu, prędzej już w kamieniu. Jakoś mi się tak wydaję bezpieczniejsze pod względem "przedawkowania" produktu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)