Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kreacje wieczorowe - Biedronka


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Jeronimo Martins Polska S.A., właścicielem sieci Biedronka. 
Otrzymałam dwie kreacje wieczorowe, które w dzisiejszym poście zrecenzuję ;)


Sukienka proj. M.Iwaniszewska


 Tunika proj. D.Krawczyk


Informacje :


Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ to wspólna inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Projekty realizowane były w Katedrze Ubioru na Wydziale Tkaniny i Ubioru. Nagrodzone projekty zostały wprowadzone do produkcji, a ich efekt będzie można oglądać i kupić w sieci sklepów Biedronka od 16 grudnia. Wybrane projekty są zarówno eleganckie, jak i wygodne. Łączą oryginalność z najnowszymi trendami w modzie, a także jakość z dostępnością i atrakcyjną ceną, czyli cechami charakterystycznymi dla całej oferty sieci sklepów Biedronka. Dodatkowym atutem są gustowne pudełka, w które zapakowane są kreacje. Produkt może zatem być także pięknym prezentem świątecznym.

Moja opinia :

Pierwsza sukienka to typowa "mała czarna". Przyznam, ze ta podoba mi się bardziej ;)  Została ona przyozdobiona cekinami na rękawach. Jest bardzo elegancka i nadaje się na różne imprezy,  zwłaszcza jutrzejszą ;)
Druga sukienka jest dość oryginalna. Ma "wycięcia" na ramionach i pełna jest różnych marszczeń. Można ją założyć na różne spotkania, itp. Obydwie sukienki są elastyczne i wykonane moim zdaniem z dobrej jakości materiału. Jedyną ich wadą jest zawyżona rozmiarówka. Rozmiar "M" okazał się za duży za równo dla mnie, jak i dla mojej mamy. Z tego powodu musiałam oddać je komuś innemu. Świetnie nadają się na prezent dla bliskiej osoby, gdyż były bardzo ładnie zapakowane ;)

18 komentarzy:

  1. pierwsza zdecydownie jest najlepsza! moim zdaniem wygląda naprawdę bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza ładniejsza :)

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza ładniejsza. Ale i tak obie nie w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kreacje! :)

    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również ta pierwsza bardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hoho, gratulacje :) Obie kiecki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. druga bardziej mi sie widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny projekt z tymi sukienkami w Biedronce!
    Obydwie bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! A to ciekawe ;)
    ____________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. good web template and great posting.thanks this is great facts
    Your blog was interesting. You seem terribly knowledgeable in your field.
    jeux batman

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie w moim stylu, ale ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka jest the best :)

    oliilui.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej najładniejszej wg mnie nie dostałaś do testowania (była na okładce promocyjnej gazetki).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)