Obserwatorzy bloga

środa, 11 grudnia 2013

Krem-maska do rąk i paznokci 5w1 ;)


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem Wymagająca.pl 
Do przetestowania otrzymałam m.in. krem-maskę do rąk i paznokci 5w1, którego recenzję będziecie mogli dzisiaj przeczytać ;)


Od Producenta :

GLICERYNOWY SUPERSKONCENTROWANY KREM – MASKA DO RĄK I PAZNOKCI 5w1
BIO KOZIE MLEKO + WITAMINA E, MASŁO KARITE
• intensywnie nawilża
• głęboko odżywia
• regeneruje
• rozjaśnia przebarwienia
• wzmacnia paznokcie
48h
doskonale wchłaniająca się formuła
NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE
sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
Glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 intensywnie nawilża, odżywia regeneruje dłonie i pomaga zachować ich młodzieńczy wygląd.


Moja Opinia :

Krem znajduje się w małej, plastikowej tubce. Jego konsystencję ciężko jest mi określić. Nie jest ani rzadka, ani gęsta. Urzekł mnie jego zapach. Jest bardzo delikatny i utrzymuje się na skórze dość długo. Po wchłonięciu sprawia, że przez jakiś czas skóra klei się, jednak już po upłynięciu ok. pół minuty można zauważyć radykalną zmianę. Dłonie stają się miękkie, nawilżone i przyjemnie gładkie. Zniknęło uczucie suchej i szorstkiej skóry. Nie odnotowałam żadnej różnicy w stanie moich paznokci, lecz mimo to krem sprostał moim oczekiwaniom. Nie mam mu nic do zarzucenia. Szczerze polecam ;)

20 komentarzy:

  1. Lubię ich kosmetyki tego nie znam ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga i cieszę się niezmiernie jak widzę że dodałaś nowego posta ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. z eveline uwielbiam tusze do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki. Kremik ciekawie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. Ciekawe ma opakowanko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego ostatnio czytam o ich produktach do pielęgnacji dłoni, na pewno po któryś z nich sięgnę w bliskiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś, bardzo dobry krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam przyjemność używać tej maski. Jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten kremik ;) Lubię kosmetyki z Eveline ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polubiłam peeling do rąk od Eveline - również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgorszy krem do rąk jaki kiedykolwiek miałam, no może z wyjątkiem zielonego garniera.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że krem się sprawdził i pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma Eveline ma świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)