Obserwatorzy bloga

wtorek, 17 grudnia 2013

Mleczko do ciała odżywczo-regenerujące Eveline ;)


 Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem Wymagająca.pl.
Na moim blogu mogliście przeczytać już recenzje korektora do brwi i kremu-maski do rąk.
Dziś przyszła kolej na Mleczko do ciała odżywczo-regenerujące bioHYALURON4D Eveline.


 Od Producenta :
 
Przełomowa technologia intensywnego nawilżenia we wszystkich warstwach skóry.
Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej. Mleczko dostarcza skórze niezbędnych lipidów, aby odbudować i trwale zregenerować warstwę hydrolipidową naskórka. Reguluje poziom nawilżenia, przyspiesza odnowę komórek oraz uelastycznia i wygładza skórę. Lekka i przyjemna konsystencja sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Innowacyjna receptura przynosi natychmiastową ulgę bardzo suchej skórze.
Innowacyjna formuła
bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie bioKwasu Hialuronowego i UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem. Oligoceane™ – minerały wód termalnych północnej Bretanii głęboko nawilżają i wygładzają skórę.
bioOlejek makadamia – działa regenerująco, odżywczo i wygładzająco.
Kompleks witamin (A, E, F) – poprawia elastyczność i miękkość naskórka
Formuła:
Lekka, nietłusta, błyskawicznie się wchłania.
Rezultat:
Szorstka skóra jest gładsza i bardziej aksamitna już od pierwszego zastosowania.

Moja Opinia : 

Miałam już okazję przetestować podobny produkt. 
Był to kremowy balsam do ciała SOS od Eveline. Muszę przyznać, że wyżej wymieniony produkt zadowolił mnie bardziej. Mleczko to znajduje się w plastikowej tubce. Ma średnio gęstą konsystencję. Jest wydajne, więc nie miałam problemu z wyrobieniem sobie opinii na jego temat. Niezbyt spodobał mi się zapach kosmetyku. Wydał mi się zbyt "nachalny", lecz jest to tylko moje subiektywne zdanie na ten temat. Niestety nie wchłania się zbyt szybko. Co do samego działania nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek mogłoby być lepiej. Pozostawia skórę nawilżoną i gładką tylko przez jakiś czas. Ne tego oczekuję od tego typu produktów. Podsumowując oceniam to mleczko średnio. 

25 komentarzy:

  1. szkoda, że mleczko okazało sie średnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami dobre marki nie robia nic rewelacyjnego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z powyższą odpowiedzią :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Kingą b. :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mm to ja nie chcę takiego średniaka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie dla mnie. Nie lubię jak coś się długo wchłania i nawilża na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak średnie to ja nie chcę;d
    Nie wiem czy wiesz, ale usunięto obserwatorów GFC ;( U mnie na blogu jest informacja o tym... Chciałabym abyśmy pozostali w kontakcie, dlatego zapraszam do obserwacji w Google + i Bloglovin' ;** Odwdzięczę się :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno Eveline ma dużo lepsze mleczka w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A Jaki rozpieszczony, tyle komplementów dostaje:)) klikam follow:) Eveline jest całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie znowu Eveline się super na ciele sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. j najbardziej z eveline lubię serię do walki z cellulitem, oprócz serum termo grzejącego, bo strasznie mnie parzyło. nie miałam jeszcze tego mleczka. mocny zapach może być dużą wadą.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na rozdanie do mnie:)http://www.wszystkocozafree.blogspot.com/2013/12/pierwszy-konkurs-na-moim-bloguuwaga.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Niom Dżas jest bardzo fotogeniczna, ma na swoim koncie nawet kilka profesjonalnych sesji zdjęciowych, uwielbia to haha chihuahua ;) dzięki za wypowiedz;****

    OdpowiedzUsuń
  14. też do nich pisałam ale nic nie odpowiedzieli ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. I simply desired to say thanks all over again. I am not sure the things that I might have made to happen in the absence of these ways revealed by you on that problem. It was before a troublesome setting for me personally, nevertheless finding out this professional style you resolved the issue made me to leap over delight. I am just happy for this help and as well , have high hopes you are aware of a powerful job you have been accomplishing teaching the mediocre ones through your web blog. More than likely you havent come across any of us.
    Dog training Games

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jakieś mleczko SOS Eveline, ale nie używałam. Skoro piszesz, że jest ok, to chyba wrzucę je do torebki z prezentem dla siostry, bo sama nie mam kiedy zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam, ale szkoda, że taki średni..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tego balsamu ale może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, szczere recenzje, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)