Obserwatorzy bloga

piątek, 13 grudnia 2013

Perfumowany krem do ciała Miss Marine - Recenzja

Niedawno załapałam się do testowania kosmetyków Perfecty. Dziś przygotowałam dla Was recenzję perfumowanego kremu do ciała Miss Marine ;)


Od Producenta :

Orzeźwiający zapachem morskiej pianki i tropikalnej plaży, silnie nawilżający krem do pielęgnacji ciała z kwasem hialuronowym oraz olejkami arganowym i migdałowym.
• Intensywnie nawilża.
• Regeneruje i spowalnia wiotczenie skóry.
• Nadaje jedwabistą gładkość.
• Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.
Jak stosować? Po kąpieli wmasować krem w skórę całego ciała.


Moja Opinia : 

Moją uwagę przyciągnęło bardzo ładne, kolorowe opakowanie. 
Zwracam uwagę na wygląd kosmetyków, więc już za to daję mu plusa. 
Sam krem ma gęstą konsystencję, lecz dobrze się rozprowadza i naprawdę szybko się wchłania. Urzekł mnie jego tropikalny, bardzo długo utrzymujący się zapach. Produkt dobrze wpłynął na stan mojej skóry. Stała się ona bardziej jędrna i sprężysta. Oczywiście zauważyłam także nawilżenie oraz wygładzenie. Nie odnotowałam natomiast żadnych negatywnych skutków, np. podrażnień. Bardzo dobrze oceniam ten krem. 
Używałam i będę używać go z przyjemnością ;)

26 komentarzy:

  1. tropikalny zapach już mnie skusił:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawią mnie te nowe produkty Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że tak dobrze sie sprawdził, podobam się opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam ciekawa tej serii :) zastanawiałam się czy zapach nie jest po jakimś czasie męczący lub zbyt słodki

    OdpowiedzUsuń
  6. The packaging is so cute that I can buy it only for packaging
    Happy Weekend
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kremy, które szybko się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ;)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam perfumowane kremy. Ciekawe ile będzie kosztował ?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria kremów az kusi tymi opakowaniami <33

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba wyprubować :3
    Zapraszam Cię na nowy post : kartki świąteczne DIY
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się skusiła na peeling :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że tak świetnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na Twoją opinię na ten temat!:D Kusi mnie bo lubię jak zapach utrzymuje się na długo na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki sam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy chyba się skuszę coś innego niż balsam

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam już całą serię w sklepach..chyba się na któryś skuszę...opakowania bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)