Obserwatorzy bloga

sobota, 14 grudnia 2013

Perfumowany peeling do ciała Miss Marine - Recenzja

Dziś zrecenzuję drugi produkt z serii Pin-Up Girl. 
Jest to perfumowany peeling do ciała Miss Marine od Perfecty. ;)


Od Producenta :

Orzeźwiający zapachem morskiej pianki i tropikalnej plaży, peeling drobnoziarnisty do ciała z L-karnityną, kofeiną i algami.
• Usuwa martwe komórki naskórka.
• Pobudza mikrokrążenie i regeneracje.
• Rewelacyjnie wygładza skórę.
• Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.
Jak stosować? Nałożyć peeling na zwilżoną skórę i masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty, po czym dokładnie spłukać.


Moja Opinia :

Peeling znajduje się w praktycznie identycznym opakowaniu jak krem. Ma niebieskie zabarwienie, co być może nie jest dobrze widoczne na powyższym zdjęciu. Jego konsystencja jest dość gęsta, a zapach bardzo ładny, długo utrzymujący się. Jest drobnoziarnisty, więc i delikatny dla skóry. Jednak dobrze radzi sobie z usunięciem martwego naskórka. Nie podrażnił jej. Łatwo się spłukuje - nie miałam z tym żadnego problemu. Po użyciu moja skóra zgodnie z zapewnieniami producenta faktycznie była świetnie wygładzona. Jedynym defektem produktu jest to, że niestety wysusza skórę i nie pobudza regeneracji. Jednak jestem w stanie mu to wybaczyć , ponieważ po zastosowaniu peelingu używam kremu z tej samej serii, który sprawia, że wszystko jest takie, jak być powinno ;)

27 komentarzy:

  1. Ja szukam raczej mocnego zdzieraka ale ten też pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie miałam nic z tej linii. jak już się peelinguję to wolę aby był to ostry peeling

    OdpowiedzUsuń
  3. Też otrzymałam do testów ten peeling i balsam :) jeszcze nie stosowałam, niedługo wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za peelingami, ale na balsam mnie skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, jak wysusza to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam ale szkoda ze wysusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli wysusza skórę tak bardzo jak mówisz, to stanowczo nie jest dla mnie. Moja skóra i bez tego jest sucha.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię mocne zdzieraki i właśnie minusem dla mnie jest to, że jest drobnoziarnisty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling kusi mnie bardziej niż krem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się od kiedy je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. skusiłabym się dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie w końcu kupić ;) Dużo pozytywnych opinii o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjeciu wyglada jakby konsystencja byla bardzo lejąca się ;D widocznie tylko wyglada ;) Lubie wszelkie morskie klimaty dlatego ciekawi mnie jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki te mają ładne opakowania :-) A ja lubię mocne zdzieraki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszaam na konkurs na moim blogu:)http://www.wszystkocozafree.blogspot.com/2013/12/pierwszy-konkurs-na-moim-bloguuwaga.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)