Obserwatorzy bloga

piątek, 6 grudnia 2013

Program Pamięć 2 - Recenzja ;)

Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem  Akademia - Umysłu.
Do przetestowania otrzymałam program Pamięć 2. Dzisiejszy post poświęcony będzie recenzji tego programu ;)




 Moja Opinia :

Bardzo się cieszę że miałam przyjemność przetestować ten program. Do wykonania jest 16 ćwiczeń. Można wybrać odpowiedni poziom : łatwy, średni lub trudny. Wybierając jeden z trudniejszych poziomów naprawdę trzeba się skupić i wysilić. Ćwiczenia są różnorodne i bardzo interesujące. Grafika programu jest kolorowa i zdecydowanie przyciągnęła moją uwagę. Sądzę, że program nadaje się jako prezent dla osób w każdej grupie wiekowej. Nie znudził mnie. Stało się wręcz przeciwnie - sprawił, że miałam ochotę wykonać coraz więcej ćwiczeń. Zauważyłam, że po regularnym korzystaniu z programu łatwiej się koncentruję, uczę i mam lepszą pamięć. Sądzę, że to dopiero początek. Jestem jeszcze bardziej zmotywowana do pracy nad sobą. Polecam ten program szczególnie osobom, które jak sama nazwa wskazuje mają problemy z zapamiętywaniem ;)

Zapraszam do zapoznania się z inną ofertą sklepu tutaj.


Oto trzy ćwiczenia, które najbardziej polubiłam :
 
 
 Rymowanki

 
Igła i Nitka

 
 Kelner

Programy są również dostępne w specjalnych wersjach dla szkół : Akademia Umysłu EDU.
 

15 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)