Obserwatorzy bloga

czwartek, 5 grudnia 2013

Wygrana w konkursie i nowa współpraca :)

Dziś listonosz przyniósł mi nagrodę za wygraną w konkursie zorganizowanym na portalu DlaStudenta. W przesyłce znajdował się nowy album Skorupa "Piękna Pogoda". Bardzo ucieszyła mnie ta wygrana, zwłaszcza  dlatego, że trafiła w moje gusta muzyczne :)



Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od zapewne dobrze znanego Wam sklepu Biedronka. Dzisiaj otrzymałam dużą, ładnie zapakowaną paczkę, w której znajdowały się dwie kreacje wieczorowe. Postanowiłam podarować je mojej mamie. Za niedługo postaram się podzielić z Wami opinią moją i mojej mamy. 


29 komentarzy:

  1. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy, ładne sukienki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wiedziałam, że Biedronka prowadzi współprace. Piękne sukienka zwłaszcza ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bym je podarowała mamie lub cioci... :)
    Gratuluję wygranej i rzeczywiście Skorup fajną ma muzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza sukienka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :D Ja płyt mało co słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo gratuluję wygranej i fajnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Sukienki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpraca z Biedronką wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaskoczona, że Biedronka prowadzi współprace:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie :) gratuluję :)
    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)