Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów ;)

  Niecały miesiąc temu w ramach kontynuacji współpracy z Firmą Equilibra otrzymałam do testowania nawilżającą odżywkę zwiększającą objętość włosów Tricologica. Ze względu na to, że moje włosy, jak już kilka razy wspominałam nie potrzebują objętości, produkt ten przetestowała moja koleżanka :)


Od Producenta :

Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji głęboko nawilża włosy. Specjalna formuła tworzy na trzonie włosa cienką warstwę ochronną, poprawiając elastyczność włosów, zwiększając  ich objętość i nabłyszczając je. Pojemność 200ml.
ZAWIERA:
Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną
Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa
Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW, NIE ZAWIERA ALERGENÓW  
NIE ZAWIERA PARABENÓW, LEKKO PERFUMOWANY


Opinia :

Odżywka ma białą, gęstą konsystencję. Ma ładny, świeży zapach, który utrzymuje się na włosach przez jakiś czas. Jest wydajna. Dobrze się spłukuje i nie sprawia, że włosy wyglądają na tłuste. Po użyciu włosy stają się miękkie, gładkie w dotyku i bardziej zdyscyplinowane. Nabierają również objętości i blasku. Są widocznie odżywione oraz nawilżone. Natomiast po częstszym stosowaniu można zauważyć także, że ilość rozdwojonych końcówek uległa zmniejszeniu. 
Według mojej koleżanki odżywka ta nie ma żadnych wad i szczerze ją poleca ;)

18 komentarzy:

  1. tej jeszcze nie miałam, ale polubiłam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też nie potrzebują objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie potrzebują objętości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt :) Muszę kiedyś przetestować :D
    Pozdrawiam- Rosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włoski nie potrzebują objętości ; )) Bardziej chciałabym coś do ich "okiełznania" :) ale widać, że produkt dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej sporo dobrego więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam puszyste włosy, więc ta odżywka nie dla mnie.

    BTW... zainspirowałaś mnie do czegoś, a właściwie pomogłaś podjąć ostateczna decyzję. Nie wiem, czy będę Cie teraz wielbić, czy przeklinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla moich włosków ona.
    ja mam szopkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim włosom przydałoby się więcej objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam, ale skoro zwieksza objetosc to by mi sie przydala :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej, ale fajnie się zapowiada. Może się na nią skuszę przy okazji następnych zakupów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)