Obserwatorzy bloga

sobota, 18 stycznia 2014

Niezwykłe Kakuro - Opinia ;)

W dzisiejszym poście zrecenzuję kolejny program otrzymany w ramach współpracy z Akademią Umysłu.
Do przetestowana otrzymałam program Niezwykłe Kakuro z serii Gry Świata :)

Moja Opinia :

 Zdecydowałam się na testowanie tego programu, ponieważ bardzo lubię wszelkie gry logiczne. Kakuro jest trochę trudniejsze niż zapewne znane Wam wszystkim Sudoku. Należy wpisywać w okienka cyfry od 1 do 9, tak aby zsumowały się do określonej liczy w kolumnie i wierszu. W programie znajduje się dziesięć rodzajów Kakuro i mnóstwo plansz. Można wybrać sobie poziom trudności, zmieniać szablon i plansze, a także korzystać z dostępnych podpowiedzi i innych funkcji. W prawym dolnym rogu wyświetlany jest czas gry, który można zamienić na zegar. Ta gra bardzo przypadła mi do gustu. Zapewniła mi świetną rozrywkę. Sądzę, że naszym noworocznym postanowieniem powinien być nie tylko trening ciała, ale także trening umysłu. W postanowieniu tym wspiera mnie właśnie Kakuro ;)

uzyskamy rabat  30% na programy w sklepie internetowym! ;)
 
Powstały również specjalne wersje programów edukacyjnych Akademia Umysłu EDU, które dają możliwość ćwiczenia pamięci i koncentracji w szkole.



25 komentarzy:

  1. ciekawa jestem, czy takie gry pomogłyby mi zwiększyć możliwości mózgu przed sesją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, szkoda, że czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię gry logiczne. Pierwszy raz o niej słyszę. Muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet sudoku nie umiem rozwiązać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super, ja również lubię gry, które skłaniają do myślenia, gdzie nie liczy się szybkość tylko logika

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę logiki nie zaszkodzi;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie slyszalam o takim programie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesują mnie te programy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Sudoku więc i to bym chętnie sobie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Twoim postanowieniem noworocznym! Kakuro nie znam, ale chętnie bym poznała te grę, zwykle rozwiązuje jolki i sudoku.

    OdpowiedzUsuń
  11. grałam w nie, są spoko :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sudoku, wiec myślę, że to by mi również odpowiadało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bielizna również ;P dziex za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam Ci maila- przeczytaj, bo to dość ważne- tak sądzę ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)