Obserwatorzy bloga

sobota, 4 stycznia 2014

Przesyłki tygodnia ;)

W tym tygodniu listonosz dostarczył mi trzy przesyłki. W pierwszej paczce znajdowały się perfumy Bi-es, które otrzymałam do przetestowania dzięki stronie Samplecity.pl 
Byłam bardzo zdziwiona, gdyż spodziewałam się jednego zapachu ;)


 W drugiej przesyłce znajdowała się próbka płynu do zmiękczania tkanin Lenor Sensitive. Można było ją zamówić na stronie Everydayme, jednak w tej chwili zapasy się wyczerpały.


 W ostatniej przesyłce znajdowały się trzy próbki perfumu męskiego Burberry Brit Rhytm w formie tatuażu. O możliwości ponownego zamówienia próbek pisałam tutaj ;)


32 komentarze:

  1. Gratuluję przesyłek, też mam lenor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam dwie pierwsze przesyłki ostatnio:) A te próbki perfum dostałam już dawnooo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Zapraszam: http://opinie-produktow.blogspot.com/
    Niedługo konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że załapałaś się na testy Samplecity.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ładnie pachną!;)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do testów się nie załapalam :( tatuaże też dostałam ale już wcześniej :D miły początek roku

    OdpowiedzUsuń
  7. no mnie nie uznali w ankiecie w sampleCity :((
    ale nic straconego - trzeba trochę pozbyć się swoich perfumek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę i życzę miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przesyłki. Jestem ciekawa zapachów i czekam na Twoje opinie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi jak narazie nie udało się załapać do żadnego testu sample city, szkoda ! :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zamówiłam te próbki Lenora daaawno, ale nie dostałam ich :(


    PS. Zapraszam na rozdanie z Sammy dress ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super przesyłki, lenora również otrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję - ja też otrzymałam te same rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę super przesyłki szczególnie perfumy ciekawe jaki jest ich zapach ?

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam okazji testowania produktów poprzez akcje ze stron, pewnie to miłe i wielka frajda otwierać kolejne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne testowanie Ci się trafiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach tego Lenora bardzo mi sie podoba :)
    Miłych testów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne przesyłki :)
    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hoho fajna przesyłka, ale będziesz pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przesyłeczki :) zazdroszczę Sample xd w końcu się postarali :) a Lenor jeszcze do mnie nie dotarł mimo, że zamawiałam w pierwszym dniu akcji :(
    __________________________________
    http://testandwrite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)