Obserwatorzy bloga

czwartek, 23 stycznia 2014

Zapachy Bi-es ;)



Jakiś czas temu załapałam się do testowania zapachów Bi-es na SampleCity. Do przetestowania otrzymałam trzy wody perfumowane : Miss Belle, Moi oraz Experience the Magic. Dziś przygotowałam dla Was zbiorczą recenzję tych produktów ;)

MOI

Zapach orientalno-korzenny, subtelny i nowoczesny.
Białe kwiaty nadają niepowtarzalności, tworząc bardzo zmysłową kompozycję.

Nuty głowy: nuty zieleni, brzoskwinia, śliwka, frezja
Nuty serca: konwalia, róża, jaśmin, irys, ylang-ylang
Nuty podstawy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, cedr, ambra, piżmo, wanilia, bób Tonka


Miss Belle

Zapach szyprowo-owocowy z akordami drzewnymi i kwiatowymi.

Miss Belle to lekka, szyprowo-owocowa kompozycja, subtelnie przełamana delikatnymi akordami drzewnymi. Różowo-pudrowy odcień podkreśla romantyczny styl. Otul się ciepłą wonią i poznaj nowy wymiar zmysłowości.


Experience the Magic

Zapach kwiatowo-owocowy
Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości: bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytującą podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla, by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl.

Nuta głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty
Nuta serca: fiołek, róża, frezja
Nuty podstawy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo


 Moja Opinia :

Zacznę od wyglądu. Opakowania i flakoniki bardzo mi się podobają. Każda buteleczka wygląda inaczej i moim zdaniem wszystkie są dobrze wykonane. W przypadku zapachu Experience the Magic do buteleczki został dołączony nawet kryształek Svarowskiego, który jeszcze bardziej ją upiększa. Wszystkie wody perfumowane mają ładne zapachy. Każda różni się od siebie. Pod tym względem najbardziej przypadła mi do gustu woda Moi. Jej zapach jest słodki, aczkolwiek nie przesłodzony i delikatniejszy od reszty. Po niej znajduje się Miss Belle, zaś na trzecim miejscu - Experience the Magic, co nie czyni jej gorszą od dwóch pozostałych. Miss Belle oraz Experience the Magic mają wyraźniejsze, mniej słodkie zapachy. Wszystkie perfumy są wydajne. Ich zapachy utrzymują się nawet kilka godzin, a na ubraniach jeszcze dłużej. W żadnym wypadku nie są mdłe i przytłaczające. Podsumowując wody perfumowane sprawowały się przyzwoicie. Nie przypominam sobie, aby coś wpłynęło negatywnie na moją opinię. Polecam ;)

30 komentarzy:

  1. zapraszam do udziału w konkursie do wygrania ekspres do kawy http://wszystkocozafree.blogspot.com/2014/01/uwaga-konkurs-do-wygrania-ekspress-do.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego słyszałam na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy właśnie najbardziej zachwalają zapach Moi ;) Aż mnie zaintrygował :D A pomysł z dodaniem kryształka- rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam już zapachy tej marki i na pewno jeszcze kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy kryształek mnie zastanawia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz miałam perfum tej firmy i byłam nawet zadowolona :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio w Rossmannie spodobał mi się różowy - Experience the Magic, powąchałam go z testera i najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog. szkoda że dawno tu nie byłam -

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi każda z tych wód przypadła do gustu, ale najbardziej Experience the Magic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych zapachów nie znam, ale widzę, że dużo znajomych mi blogerek załapało się to tych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam perfumy z tej firmy i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam perfum z tej firmy,będę musiała zwrócić na nie uwagę przy następnych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam żadnego z tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  14. testowanie musiało być bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż jestem ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zapachy z nutką owocową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi wszystkie trzy zapachy bardzo odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam żadnego z powyższych perfum c;
    ✌ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. to super, że się sprawdziły, na razie mam zapas perfum, ale jak się skończą to zwrócę uwagę na Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)