Obserwatorzy bloga

środa, 22 stycznia 2014

Zimowa pomadka ochronna do ust - opinia ;)


 Niedawno na stronie Ofeminin załapałam się do testowania zimowej pomadki ochronnej do ust Farmona. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję tego właśnie produktu ;)


Od Producenta :


-20°C Protect Lips zimowa pomadka ochronna do ust służy do codziennej pielęgnacji ust, szczególnie podczas silnego mrozu i wiatru.

Specjalna receptura, testowana w ekstremalnych warunkach klimatycznych, zawiera bogactwo składników aktywnych – AntiFrost System, witaminę E, wosk pszczeli, olej z wiesiołka oraz filtry UV, które skutecznie chronią przed silnym mrozem i zimnym wiatrem oraz gwałtownymi zmianami temperatury.

-20°C Protect Lips tworzy na ustach film, który zapobiega utracie wilgoci i pękaniu oraz chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Delikatnie natłuszcza i regeneruje przywracając ustom delikatność i miękkość.


Moja Opinia :

Ta pomadka spełniła moje oczekiwania. 
Świetnie nawilża i ochrania moje usta. Radzi sobie nawet w trudniejszych warunkach,
w czasie silnego wiatru, czy niskiej temperatury. Moje usta stały się miękkie, gładkie i nawilżone. Nie pierzchną, i nie ma suchych skórek. Pomadki dobrze rozprowadza się na ustach. Nie trzeba jej często nakładać, gdyż długo się utrzymuje. 
Ma ona jedną, jedyną wadę : jest zbyt tłusta. Niestety po jej nałożeniu czasem na ustach powstaje kleista warstwa, ale jestem w stanie to zaakceptować ze względu na jej świetne działanie :)

27 komentarzy:

  1. tej akurat nie miałam ale nawet w domu używam pomadek ochronnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krem do twarzy z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie mamy regenerum:)
    Zapraszamy do nas na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie pomadki na zimę są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam tej pomadki. Obecnie uzywam pomadki z Neutrogeny i jestem bardzo z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. O świetnie, że się dobrze spisała! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie pomadka zimowa, więc ma prawo pozostawiać taką warstwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz zima, więc trzeba dbać o usta. Ja używam z innej serii, ale te też widać, że musi być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię jak jest tłusta, ale ważne że chroni usta :)
    my-own-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam pomadki ochronne....zawsze nosze w kieszeni lub torebce..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale to -20 kusi tym bardziej teraz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi być fajna na te zimne dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej pomadki, ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam , zwykłej wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o niej, ale z Twojej opinii wnioskuję, ze jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałaby mi się taka pomadka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jej ;) Przyznam, że trochę się zraziłam do takich pomadek, bo wszystkie przy regularnym stosowaniu mnie wysuszały jeszcze bardziej ;) Chociażby osławiona różowa Bebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamiast pomadek lubie smarować usta kremem Nivea i Bambino :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)