Obserwatorzy bloga

niedziela, 9 lutego 2014

Bluza od SammyDress ;)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem SammyDress
W tym poście opowiem Wam trochę o tym ubraniu ;)


Informacje : 

Size :
One Size
Bust :
100CM
Sleeve Length :
70CM
Length :
60-66CM
Color :
Black,Dark Grey
Accessories :
None
Weight :
0.5KG



Moja Opinia :

Zamówiłam tę bluzę głównie ze względu na to, że bardzo mi się spodobała oraz ten rodzaj ubrania jest moim ulubionym. Przypadł mi w niej do gustu podwójny zamek w neonowym, pomarańczowym kolorze, który moim zdaniem przyciąga uwagę. Niektórzy pytali mnie, czy mam na sobie dwie bluzy ;) 
Posiada ona także dwie małe kieszonki. Wybrałam bluzę w kolorze ciemnoszarym, który także jest moim ulubionym kolorem. Na zdjęciu odcień wydaje się jaśniejszy. Ubranie jest bardzo wygodne. Niestety materiał szybko ulega wszelkim zagnieceniom i jest dość cienki, więc bardziej nadaje się na te cieplejsze dni. Mimo to, bluza bardzo mi się podoba i jestem z niej zadowolona ;)


34 komentarze:

  1. Podoba mi się, przydałaby mi się na fitness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy jest ten podwójny suwak, fajna bluza, gratuluję współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawy zamek :D fajnie wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym wybrała czarną, bo to mój ulubiony kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna. / obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna,gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy. Bluza niestety w ogóle nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluza <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym zamkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluza :D a ten zamek to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie w niej wyglądasz :D Szkoda, że nie pokazałaś się cała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza!
    Niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamki rzeczywiście są niezwykłe i przyciągają spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie wyglada :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy :) fajnie wygląda ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna do ćwiczń ;) Bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mogę wiedzieć im adres e-mail? bo jakoś nie mogę znaleść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki zameczkowi wygląda dosyć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna, chociaż na zdjęciach bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna, gratki współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna ta bluza :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)