Obserwatorzy bloga

środa, 5 lutego 2014

Dwie przesyłki ;)

 Dziś otrzymałam dwie przesyłki. W pierwszej z nich znajdowały się cztery darmowe próbki, które można było zdobyć poprzez udostępnienie posta na Facebook'u i wysłaniu maila na podany adres. W kopercie znajdowały się próbki :

- hydro-lifting serum,
- hydro-lifting kremu,
- kremu multiregeneracyjnego,
- nawilżającego kremu pod oczy.


 Natomiast w drugiej przesyłce znajdował się wosk o zapachu Black Sands, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Kringle Candle ;)

24 komentarze:

  1. Również otrzymałam dzisiaj te próbki ;) Chyba coś się firmie pomyliło, bo dostałam ich 8 :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego wosku, nie miałam jeszcze żadnego z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D też otrzymałam ten wosk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wosk wygląda i brzmi bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O próbki dostałam a na wosk jeszcze czekam. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja też dzisiaj dostałam wosk o zapachu świeżego bzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję wosku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję przesyłki i życzę miłego testowania. :)
    Czekam na recenzję wosku! :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co to za post trzeba udostepnić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również otrzymałam te próbeczki....wosku zazdroszczę ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez dostałam te próbki tylko nie miałam czasu ich wypróbować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, nie miałam jeszcze Kringle Candle

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne przesyłki, szczególnie pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)