Obserwatorzy bloga

piątek, 28 lutego 2014

Gadżety od Multigraw


 Współpracę z firmą Multigraw nawiązałam kilka dni temu. Przypominam, że otrzymałam gadżety, takie jako brelok z otwieraczem do butelek, długopisy, ołówek, świeczkę oraz papierośnicę. Na ich przetestowanie nie potrzebowałam wiele czasu, dlatego ich recenzja pojawia się na blogu już dzisiaj ;)

Co mówi o sobie firma?

Nasza oferta otwarta jest na klientów biznesowych jak również indywidualnych.
Klientom indywidualnym możemy zaproponować szeroką gamę upominków z możliwością wygrawerowania na nich własnych tekstów, grafik bądź zdjęć. Cenimy sobie Państwa kreatywność dlatego otwarci jesteśmy na nietypowe pomysły i zamówienia.
Dla klientów biznesowych oferujemy możliwość wykonania gadżetów reklamowych. Realizujemy zamówienia detaliczne oraz hurtowe. Dla zamówień hurtowych udostępniamy naszym klientom katalogi międzynarodowych agencji reklamowych.

Brelok z otwieraczem do butelek

Brelok ma uniwersalny wygląd i wygrawerowane logo firmy. Często może się przydać. 
Jest poręczny i wiadomo, że wszędzie się zmieści. Można mieć go zawsze przy sobie. Sądzę, że jest to przydatny gadżet.


 Długopisy i ołówek

Otrzymałam do przetestowania trzy długopisy, oraz jeden, wyglądający jak długopis ołówek. Wielu z Was zastanawiało się pewnie, jak mam zamiar opisać te gadżety. Na ich temat nie potrafię wiele powiedzieć. Jak pozostałe gadżety mają wygrawerowane logo firmy, które się nie ściera. Ołówek dobrze pisze. Normalnie, łatwo się go zmazuje. Długopisy nie rozmazują się. Jednak nie podobało mi się w nich to, że przerywały. Bardzo tego nie lubię, więc za to mają u mnie duży minus.



 Papierośnica

Papierośnica jest zamknięta na "zatrzask", który na szczęście się nie zacina. Ma uniwersalny kolor. Nie jest zbyt duża. Jej wielkość jest odpowiednia. Łatwo mieści się na przykład w torebce. Jest idealna do przechowywania papierosów, jednak mogą to być także inne, małe przedmioty. Sądzę, że do tego również się nadaje.  


Świeczka

Na temat świeczki mam chyba najwięcej do powiedzenia. Na pierwszy rzut oka urzekła mnie swoim wyglądem. Jej opakowanie ma kształt serduszka. "Na sucho" zapach bardzo mi się spodobał. Wyczułam w nim wanilię, a bardzo ją lubię. Niestety rozczarowałam się, ponieważ w czasie palenia nie był on w ogóle wyczuwalny, a liczyłam na coś innego. Ponadto po zapaleniu świeczki powstały w niej nieestetycznie wyglądające wgłębienia.


24 komentarze:

  1. Fajna ta świeczuszka ;) Szkoda, że po odpaleniu takie niespodzianki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki współpracy, brelok do butelek jest super, a długopisy się zawsze przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawa współpraca:) Ciężko opisywać gadżety :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczka ładnie wygląda ten kształt :)) no tylko z zapachem szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta świeczka widocznie miała jedynie ładnie wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne oprócz papierośnicy... Nie palę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gadzety super :-) ksztal swieczki mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie o to chodzi :) O to jak sprzedać długopis. Jak go zachwalić, jak opisać żeby ktoś wybrał akurat ten spośród setek innych :)
    Gratuluję gadżetów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super świeczka :)
    no i gratuluję takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że świeczki to niewypał ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te gadżety :) mój z breloka by się ucieszył hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że świeczka zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, elegancka papierośnica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne a świeczka miała być może ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)