Obserwatorzy bloga

środa, 12 lutego 2014

Metalowy pojemnik na proszek do prania ;)


Dzięki współpracy ze sklepem Emako otrzymałam także metalowy pojemnik na proszek do prania. W dzisiejszym poście będziecie mogli dowiedzieć się, jaka jest moja opinia na jego temat ;)


Od Producenta :  

Pojemnik na proszek do prania do bardzo przydatny element wyposażenia naszej łazienki i nie tylko. Świetnie sprawdzi się również w pralni, suszarni lub piwnicy do przechowywania małych rzeczy. Można w nim również trzymać np. spinacze do bielizny, tabletki do zmywarki oraz inne środki czyszczące. Został wykonany z lakierowanego metalu, który skutecznie chroni zawartość przed wilgocią i wysuszeniem. Posiada wytrzymałą plastikową rączkę, która ułatwi przenoszenie pojemnika oraz zamykane od góry na zatrzask wygodne w otwieraniu wieczko.


Moja Opinia :

Wybrałam ten pojemnik do testowania głównie dlatego, że przyciągnął moją uwagę i spodobał mi się jego estetyczny wygląd. Z zewnątrz bardzo przypomina pralkę. Niektórzy z Was myśleli nawet, że to ją otrzymałam do przetestowania ;) Idealnie nadaje się zwłaszcza do łazienki. Pojemnik jest zamykany na zatrzask. Ma dużą pojemność. Przechowuje się w nim nie tylko proszek do prania. Mogą to być także różne, małe przedmioty. Posiada on uchwyt, który ułatwia przenoszenie go z miejsca na miejsce i jest wytrzymały. Unosi cały ciężar i jak do tej pory nie urwał się. Nie sądzę, żeby to się w najbliższej przyszłości stało. Myślę, że ten pojemnik to bardzo przydatna rzecz. 
Nie znalazłam u niego żadnych wad, czy niedociągnięć ;)


33 komentarze:

  1. Aloe fajowy, jak prawdziwa pralka :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam ,że to pralka:) kiedyś sobie zakupię:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha, no boski :) Super się prezentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! :)
    Ja bym sobie w nim przechowywała woski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ale fantastycznie wygląda!! ale dla nas byłaby za duza no i mama radzi sobie z pojemnikami po zużytych proszkach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej chwili jak spojrzałam myślałam, ze to naprawdę pralka XD.

    Świetny pojemnik... taki trochę komiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten pojemnik na proszek, sama się rozglądam za jakimś fajnym i w miarę wytrzymałym pojemnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda dosłownie jak pralka, fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny wygląd :D I jeszcze te skarpetki na wierzchu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet z tyłu pudełka producent postarał się o wierność szczegółom! Zazdraszam, bo i mnie taka praleczka by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, genialne ;p taka mini pralka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna pralka, niestety nie mam miejsca na takie pojemniki.

    OdpowiedzUsuń
  13. heh świetne!
    ile się tam proszku mieści ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest :D widziałam już na jakimś blogu taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny i zabawny gadżet do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to czekałam na ta recenzję u Ciebie - rzeczywiście przydatny gadżet :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo by mi sie przydal taki pojemnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boski! Myślałam, że to pełnowymiarowa pralka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ta puszka jest genialna, odwzorowany każdy detal, na początku myślałam, że to prawdziwa pralka.

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze, świetne :D Lubię takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszy rzut oka myślałem że to pralka! Ale super pojemnik!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/heaven-knows.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)