Obserwatorzy bloga

niedziela, 2 lutego 2014

Nóż do warzyw - recenzja ;)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem Emako. Do przetestowania otrzymałam między innymi nóż do warzyw, którego recenzję znajdziecie w tym właśnie poście ;)


Od Producenta :

Przyrządzanie potraw powinno być łatwe i wygodne. Kolorowy nóż do warzyw pozwoli usprawnić Twoją pracę w kuchni i szybciej delektować się smakiem przyrządzonego dania. Dzięki  specjalnemu ostrzu o długości 8 cm krojenie i obieranie warzyw stanie się wręcz przyjemnością. Mały rozmiar ostrza zapewnia szybkie i precyzyjne obieranie warzyw. Wykonanie z wysokiej jakości stali nierdzewnej z dodatkową powłoką. Zapobiega to przywieraniu produktów spożywczych i tępieniu się noża. Na uwagę zasługuje również rączka. Poręczna i wykonana ze specjalnej gumy chroni Twoje dłonie przed odciskami. Produkt dostępny w wyjątkowo pięknych kolorach.



Moja Opinia :

Zacznę od tego, że nóż samym wyglądem przyciągnął moją uwagę. Dostępny jest on w różnych kolorach. Cała seria wygląda moim zdaniem bardzo ładnie, oryginalnie i nowocześnie. Jest on lekki, poręczny i łatwo mieści się w dłoni. Posiada grube, dobrze wykonane ostrze. Jest bardzo precyzyjny, ostry. Idealnie nadaje się do krojenia i obierania warzyw oraz owoców, lecz nie tylko. Sprawia, że przygotowywanie posiłków zabiera mniej czasu. Owoce na przykład nie są "poniszczone", lecz dobrze pokrojone. Nie mam mu nic do zarzucenia. Idealnie sprawdził się w swojej roli ;)

23 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się jego kolor..

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze, aby nóż był ostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nożyk :D Nie skalecz się :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no z wyglądu jest świetny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda i fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ciekawy wygląd. Akurat potrzebuję noży :D Kupiłem z pół roku temu komplet... I właśnie 3 nóż z tego kompletu się rozpadł. Dziś kupiłem w Biedronce 2 noże i wyglądają na dużo solidniejsze niż poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się jakiś porządny nóż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobny zestaw takich noży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też do niedawna kupiłam podobny nóż, ale w Tesco. :) Ja czekam na swoją paczuchę z Emako :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz zdradzic jak nawiązujesz współprace??

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystyka bardzo przyciąga wzrok :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wygląda :D Mi marzy się taki zestaw 'plastikowych' noży :)

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I od razu w kuchni zrobiło się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O bardzo przydatna rzecz :) i jak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki nóż, tylko zielony.

    Tylko, że łatwo go stłuc..

    Pozdrawiam, Olga.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super, też chcę taki nóż, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  17. My mamy noże z Zeptera i żadne inne nie są mi potrzebne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny ten nóż :) Gratki współpracy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)