Obserwatorzy bloga

piątek, 21 lutego 2014

Shaker do koktajli i drinków ;)


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ostatniego produktu otrzymanego w ramach współpracy ze sklepem Emako
Jest to stalowy shaker do koktajli i drinków ;)


Od Producenta :

Wykonany z nierdzewnej stali shaker do koktajli i drinków to rzecz przydatna w każdym domu. Dzięki niemu przygotujesz pyszny i zdrowy deser owocowy lub napój alkoholowy. Składa się z 3 części: puszki w kształcie stożka z płaskim dnem, góry z wbudowanym sitkiem do przecedzania lodu oraz przykrywki. Pozwala połączyć ze sobą trudno łączące się składniki oraz zmieszać kostki lodu z drinkiem. Dzięki wysokiej jakości stali produkt nie zniszczy się od dynamicznego mieszania składników, nawet gdy będą to duże kostki lodu. Ma klasyczny, funkcjonalny kształt i dobrze trzyma się go w jednej dłoni. To produkt przeznaczony nie tylko dla barmanów.


Moja Opinia :

Shaker ma klasyczny, prosty wygląd. Składa się z trzech części: puszki o niemałej pojemności, sitka przecedzającego oraz przykrywki. Jest wykonany z wysokiej jakości stali, więc nie rdzewieje. Łatwo mieści się w dłoni. Jest praktyczny oraz wygodny i łatwy w użyciu. Jedyną jego wadą jest to, że niestety pozostają na nim ślady palców, co wygląda trochę nieestetycznie. Jednak łatwo się czyści. Nie przecieka. Idealnie miksuje i łączy ze sobą wszelkie składniki, tworząc bardzo dobre koktajle lub drinki. 
Jestem zadowolona z tego shake'ra. 
Dobrze sprawdził się w swojej roli i muszę stwierdzić, że jest to z pewnością bardzo przydatny gadżet w każdej kuchni ;)

22 komentarze:

  1. No nie powiem fajne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tylko z innej firmy:D bardzo fajne i przydatne :D często używane :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki podobny ;-D zawsze się przydaję jak goście wpadną ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie bajery:) mam taki plastikowy ale to nie to samo ;)

    zapraszam serdecznie na nowego posta! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wspolpracy :) rewelacyjne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przyjęcia i imprezy w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć taki shaker :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby się u mnie taki, poprzedni gdzieś się zgubił a bardzo smakują mi z takiego shakera mrożone kawy latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest, miałam kiedyś szklany i w końcu nie wytrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gadżet, ale nie niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  11. przypomniałaś mi, że brakuje mi na stanie shakera:D Koniecznie muszę zakupić:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie obowiązkowy w każdym domku!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie! a może by tak szejkera kupić do domu :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)