Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 24 lutego 2014

Terminarz Jeździecki ;)


W ramach współpracy z firmą Terminarze otrzymałam do przetestowania terminarz jeździecki na 2014 rok. 
W dzisiejszym poście trochę Wam o nim opowiem ;)


 Od Producenta : 

Format  17 x 23,5 cm
Ilość stron  144
Kalendarium jeden tydzień na rozkładówce
Papier chamois
Oprawa twarda, szyta, foliowana, zmiękczona obustronnie gąbką

Terminarz Jeździecki to niepowtarzalny kalendarz książkowy wydawany od 2006 r. Zawiera praktyczne informacje dla miłośników koni (np.: budowa anatomiczna konia, kościec konia, zęby konia ...), dane teleadresowe i informacyjne (adresy ośrodków jeździeckich, stadnin, hodowców koni itp.)



Moja Opinia :

Już sam wygląd zewnętrzny terminarza przyciągnął moją uwagę. Okładka jest bardzo ładna, mocna, solidnie wykonana, a zarazem zmiękczona gąbką. Gdy tylko otrzymałam terminarz, z ciekawością zaczęłam przeglądać. A co w nim znalazłam? Pewnie nie muszę o tym wspominać, lecz są to kartki kalendarzowe oraz miejsca na notatki. Ponadto terminarz zawiera również spis telefonów alarmowych, tygodniowy rozkład zajęć, budowę anatomiczną konia, słownik polsko-angielsko-niemiecki związany z końmi. Nie brakuje w nim również pięknych zdjęć, które przyjemnie się ogląda. Miłośników koni mogą także zainteresować znajdujące się w terminarzu adresy ośrodków jeździeckich oraz informacje na temat portali jeździeckich zarówno polskich, jak i zagranicznych. Sądzę, że taki terminarz to fajna sprawa i naprawdę warto się w niego zaopatrzyć ;)



18 komentarzy:

  1. genialne są te terminarze. bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście takie kalendarze dla miłośników koni to sama przyjemnośc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie konie ;p moj wujo ma ;p


    zapraszam do siebie na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie - ja muszę mieć dzień na stronie, inaczej się nie mieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :D super sprawa :D jeszcze jak się jest pasjonatom koni i jeździectwa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wydany. Aż chce się zapisać na naukę jazdy konnej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla osób lubiących konie - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniki to przepiękne stworzenia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w tym roku kalendarz ks. Twardowskiego i też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go jest super ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)