Obserwatorzy bloga

czwartek, 6 lutego 2014

Żel Citrosept Dental - opinia.

Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą Cintamani. Do przetestowania otrzymałam m.in. żel Citrosept Dental, którego recenzję dzisiaj dla Was przygotowałam ;)


Od Producenta :
 
Citrosept Dental – odświeżający i łagodzący żel, pozwala zadbać o pełniejszą higienę jamy ustnej i poczucie komfortu. Pomaga zapobiegać uczuciu dyskomfortu u osób użytkujących protezy stomatologiczne i aparaty ortodontyczne.
Citrosept Dental łagodzi podrażnienia błony śluzowej jamy ustnej oraz zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu z ust. Pomaga utrzymać fizjologiczną florę jamy ustnej. Citrosept Dental ogranicza namnażanie drobnoustrojów, w szczególności bakterii i grzybów.
Zalecany jest do stosowania u osób z utrudnioną higieną jamy ustnej, w celu uniknięcia zmian wywołanych przez grzyby i bakterie, zwłaszcza u użytkowników protez stomatologicznych i aparatów ortodontycznych.


 Moja Opinia :

Żel znajduje się w małej tubce. Jest bezbarwny, bezzapachowy i ma dość gęstą konsystencję. Nie używam protezy stomatologicznej, ani aparatu ortodontycznego, ale muszę stwierdzić, że dobrze radzi sobie z odświeżaniem oddechu i łagodzeniem wszelkich podrażnień, uczucia palenia oraz pieczenia. Stosuję go zaraz po umyciu zębów. W jego smaku wyczuwam nutę słodyczy i miętę. Zapewnia on uczucie komfortu i higieny jamy ustnej przez długi czas, nawet przez kilka godzin. Jedyne co mi się nie podoba, to aplikacja żelu. Dla mnie jest ona trochę niewygodna, ale nie sprawia mi to aż tak dużego problemu. 
Podsumowując jest to produkt godny uwagi oraz polecenia ;)

21 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, ale trochę bez sensu jeśli nie ma się aparatu ortodontycznego czy protez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że istnieje taki produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i jestem w trakcie testów. U mnie niby okej, ale rezultaty średnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Już wiem, komu go polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam żadnego produktu z tej firmy ;)
    aktualnie używam żelu od Elmex :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam propozycję testowania, ale nie mam ani protezy ani aparatu, więc odmówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie kiedyś wypróbuję. do tej używałam jedynie sachol jak miałam problem z dziąsłami a zapobiegawczo jeszcze nic

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesto borykam się z podrażnieniami i szukałam czegoś takiego. Pomyślę nad zakupem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie, lecz ja takich rzeczy nie używam :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez go dostałam w ramach współpracy...Ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/team.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)