Obserwatorzy bloga

środa, 19 marca 2014

Adidas get ready! - testowanie.


Na stronie Wizaż.pl można zgłaszać się do Klubu Recenzentki. 
Należy wybrać jeden z dwóch zestawów kosmetyków Adidas get ready! i wypełnić ankietę znajdującą się tutaj.

Do przetestowania jest łącznie 240 zestawów, w tym : 

- 120 zestawów Adidas : Żel pod prysznic, Antyperspirant w sprayu, Antyperspirant w kulce,
- 120 zestawów Adidas: Woda toaletowa 50 ml, Dezodorant w naturalnym sprayu, Dezodorant w sprayu.

Zgłoszenia przyjmowane są do 23 marca.



22 komentarze:

  1. Kiedy tylko się pojawiło na wizażu już się zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zgłosiłam, bo taki zestaw mocno kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zgłosiłam :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się nie zgłaszam powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam szczęścia do takich akcji, ale Tobie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey beauty woww you have a really nice blog :) And you have great style and taste :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym testowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się na wizażu nie zgłaszam bo ile razy się zgłosiłam to nic z tego nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nigdy nie przekonałam się do ich antyperspirantów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)