Obserwatorzy bloga

środa, 12 marca 2014

Ajurwedyjski krem KAILAS - recenzja


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą AyurVedik. Do przetestowania otrzymałam 3 ajurwedyjskie mini-kremy z himalajskich ziół na problemy skórne KAILAS po 8g. Dzisiaj będziecie mogli dowiedzieć się, jaka jest moja opinia na temat produktu :)


Od Producenta :

Receptura produkcji kremu KAILAS jest rezultatem wieloletniej pracy ekspertów ajurwedyjskich zajmujących się badaniem właściwości ziół rosnących w Himalajach. Indyjska firma Ayurved Sumshodalaya w oparciu o receptury zawarte w ajurwedzie, we współpracy z dermatologami stworzyła krem jakiego jeszcze nie było.
Wyjątkowa skuteczność i szerokie spektrum działania kremu KAILAS wynika z tego, iż do jego produkcji używa się wielu rzadkich esencji ziołowych pochodzących z dziewiczo czystych terenów Himalajów, jak również jest to zasługa prastarej ajurwedyjskiej metody łącznia esencji ziołowych w odpowiedniej kolejności i w specjalnych proporcjach, dzięki czemu uzyskuje się zwielokrotnienie ich mocy.
Krem KAILAS to mieszanina odżywiających i nawilżających skórę olejów roślinnych połączona z ekstraktami roślinnymi o działaniu łagodzącym, stymulującym regenerację naskórka oraz mikrokrążenie skórne, a także usuwającymi przebarwienia.


Moja Opinia :

Krem znajduje się w małej tubce, w kartonowym opakowaniu. Ma jasno brązowy kolor, chociaż na powyższym zdjęciu wygląda to inaczej. Przy otwieraniu tubki wylewa się z niej woda. Jednak jest to naturalne zjawisko dla tego produktu. Ma bardzo intensywny, ziołowy zapach. Muszę przyznać, że nie spodobał mi się. Jednak w produkcie tym to nie zapach ma robić na nas wrażenie. To działanie kremu jest najważniejsze. Odkąd go używam na mojej twarzy rzadziej pojawiają się krostki itp. Z tymi  niedoskonałościami, które już występują krem dość szybko sobie poradził. Ponadto moja skóra jest teraz gładsza i nawilżona.Wygląda na odżywioną oraz zdrową. Kiedyś moja twarz była sucha i szorstka. Teraz to się zmieniło. 
Oceniam ten produkt bardzo dobrze.
 Zdecydowanie polecam go osobom o skórze trądzikowej, lecz nie tylko ;)  

22 komentarze:

  1. Wydaje się być fajny, także chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam, ale przydalby mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie coś dla mnie , dość że mam trądzik lub coś podobnego ;) to jeszcze lubie ajurwedyjskie wynalazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! coś dla mnie. Jak będę robić zamówienie na doz to dodam go do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To kolejna pochlebna opinia o tym kremie! Widocznie jest naprawde dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy i na moje by zadziałal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie również świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super:) mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm pamiętam, że kiedyś pisałem do nich w sprawie współpracy, ale jakoś temat upadł. Chyba będę musiał znów się im przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Gratuluję współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo mnie kusił, może w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że by mi się przydał :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam nigdy tego kremu, ale z tego co piszesz, ma bardzo dobry wpływ na skórę, więc być może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)